Sterkte met je sleutelbeen iig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DublinJ schreef:Een paar jaar geleden waren mijn vriendin en ik buiten aan het rijden en mijn vriendin ging onderuit met haar paard. Dit kwam omdat een automobilist het erg leuk vond haar af te snijden en de toeteren. Normaal schrikt haar paard bijna nooit maar dit keer wel en kwam heel ongelukkig terecht en viel. Mijn vriendin lag er in eerste instantie onder (PAARD VAN 1,75M!). Ik stapte meteen af om haar te helpen maar kon daarbij mijn paard en haar paard ook niet tegelijk vasthouden (Raar maar waar, en kies dan toch voor mijn vriendin die in de kreukels onder het paard lag)
Mijn paard en die van haar draafde geschrokken een eindje een fietspad op en gingen in de berm staan grazen. Terwijl wij beide helemaal over de zeik waren en ik mijn vriendin probeerde te helpen opstaan komt er een man en vrouw na ons toe die tegen ons uit beginnen te vallen. Ze hadden alles gezien (DUS OOK DIE ENORME VAL) en waren erg geschrokken toen onze paarden lang hun op kwamen draven terwijl zij op de fiets zaten. Zijn vrouw was BIJNA gevallen.
Geen hulp en nog een grote mond toe krijgen !!!!!
Ik kon die man op dat moment echt wel iets aan doen.

DublinJ schreef:Geen hulp en nog een grote mond toe krijgen !!!!!
"
. Ik reed vroeger wel eens in een klein bosje en ik lag er wel eens naast. Altijd kwam er iemand mij helpen en mee helpen mijn paard zoeken. En elke keer had iemand mijn paard vast
Ook toen ik er wel eens naast ging lopen (of door spierpijn, of omdat hij wild was) vroegen ook mensen of ik er af was gevallen en of ze konden helpen.
Ook traktoren die langskomen gaan extra voorzichtig rijden.
, of 3 amazones vroeger heel vriendelijk of mijn vriendin even 'op wou rotten' met d'r paard, omdat ze erlangs wouden, zondar ook maar enige aandacht te schenken aan iemand die in de berm ligt met een bloedend been die in een rare kronkel ligt.. 
Jammer dat er kennelijk meer zijn die zo denken als jij. En volgens mij ben jij niet zo eng dat vrouwen over de emmer raken als jij komt helpen.

Prada_07 schreef:Zoiets bedacht ik me later ook, dat het eigenlijk strafbaar is geen hulp te bieden. Maar hoe kan iemand daar nou voor gestraft worden? Als je in een verlaten gebied ligt of iets dergelijks, en mensen lopen voorbij zou ik niet kunnen herrineren hoe ze eruit zagen en ze zo aangeven. Of misschien snap ik het niet