Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ELpatcho schreef:zwemmen is juist heel goed voor een paard!! net zoals zwemmen geweldig goed is voor honden!
Lenneke_ schreef:Zwemmen is juist heel erg goed voor paarden (net als voor mensen)
Er zijn zelfs stallen (in het buitenland, in nederland weet ik niet) waar ze een speciaal paardenzwembad hebben voor revalideren en als ondersteuning van de training.
Ik zou het heel graag eens met Anouar willen doen, alleen ik weet niet zo goed waar dat kan.
Bij kootwijk kan het, alleen ik hoorde dat de boswachter daar dol is op zwemmende paarden en ruiters
maar, is het ook niet in de film the horse whisper dat Tom booker pilgrim laat zwemmen??
ik dacht er net aan hihi..LotteSmokey schreef:Ik heb het vaker in Frankrijk gedaan. In mijn bikini, zonder zadel. Wel moet je zoals sommige al schreven niet de teugels te strak nemen dan kan het zijn dat je paard onder gaat.
Zwemmen met een paard is wel echt super!! De moeite waard om het eens te doen!
renske1000 schreef:LotteSmokey schreef:Ik heb het vaker in Frankrijk gedaan. In mijn bikini, zonder zadel. Wel moet je zoals sommige al schreven niet de teugels te strak nemen dan kan het zijn dat je paard onder gaat.
Zwemmen met een paard is wel echt super!! De moeite waard om het eens te doen!
ik heb het ook in Frankrijk gedaan in de zee dan, waar had jij hed gedaan? ik bij Nelly´s Ranch... Ik vond het echt vet gaaf! zE maken ook wel van die sprongen, en toen we heel diep gingen zag je alleen nog die hoofies, maar we gingen niet te lang zo diep, want dat was te vermoeiend. Op de terugreis naar de amnege gingen we ook alleen maar stappen.

http://farm1.static.flickr.com/73/18170 ... 78.jpg?v=0

naamluktniet schreef:
Lenneke_ schreef:Ik doe in vervolg gewoon gympen aan. Crocs lijken me ook niet echt beschermen.
Ik heb altijd geleerd dat je van je paard af moet als hij echt gaat zwemmen
Paard was flink aan het verharen, dus na een tijdje leek ik wel een behaarde vent