paard huren in Een, fjordencentrum?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: paard huren in Een, fjordencentrum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:30

Niet altijd, heb met regelmaat mee gemaakt dat ze zo de wei uit geplukt worden. Zadel erop en klaar. Maar je krijgt opzich wel de mogelijkheid om ze te borstelen.

jolandalania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:37

enne, zo even een uurtje door het bos rijden, makkelijk te doen? hoor al overal dat je niet kunt verdwalen... ik kan altijd verdwalen haha echt erg... maar als je geen route loopt en je loopt maar wat door de bos, dan kan het zijn dat je toch eerder of juist later terug komt, tenzij je de weg weet. het paard weet vaak de weg wel, maar altijd wel de kortste weg.
en je komt toch geloof ik niet over de openbare weg??

jolandalania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:37

hangt misschien van de route af, hoeveel uur je rijd natuurlijk...

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:41

de route die ons ff tussen neus en lippen door verteld werd ( links, recht, stukkie rechtdoor, door de kuil etc, dit soort termen) hebben we niet gevonden, we zijn gewoon gaan rijden en vonden op een gegeven moment een paadje wat paralel liep aan de weilanden en hadden toen weer het goede pad, maar hebben wel behoorlijk gezocht.

wij moesten een heel klein stukje over de openbare weg, voor je op het goede pad kwam.

jolandalania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:43

oke, dat kan dus nog wat worden haha. rij maar aan in schoonoord moet ook heel mooi zijn. heb er ooit een huifkar gehuurd. maar is mij eigenlijk te ver weg. kan zelf niet lang reizen, of te lang paardrijden i.v.m. mijn ziekte helaas.
maar goed, zal eerst eens in Een proberen, weet nog niet wanneer trouwens.

jolandalania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:46

moet weer gaan, krijg visite, bah geen zin in..