Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marcato schreef:Ow, het klinkt wel heel erg leuk moet ik zeggen! Zijn er veel stallen en staan ze ook altijd vol? Of is het op zich wel rustig daar? Ik hou er nl. ook nooit zo van als er heel erg veel mensen in die stallen komen (bedoel ik ook vooral niet-paardenmensen die op de camping staan)?
fjordido schreef:ik ben ook eens op de paalhoeve geweest en ondanks de gastvrijheid was ik niet zo heel enthousiast hoor. vond de beheerders van de manege maar een stel kwarren en geen weidegang
in kootwijk heb je toch ook Ponyvreugd? daar hoor ik ook wel eens leuke verhalen van
Marcato schreef:Probleem is alleen een beetje dat mijn paard momenteel geen ritten van langer dan 2.5 uur aankan. Zit je bij Boszicht dus echt zo op de mooie stukken van de Veluwe? Bijv. ook heide en zandstukken?
ikke schreef:kleine Pol in Otterlo. Noord-Ginkel in je voortuin.
Marcato schreef:Ow das jammer. Maar het is wel mooi als je dus binnen die 2,5 uur blijft?
Marcato schreef:ikke schreef:kleine Pol in Otterlo. Noord-Ginkel in je voortuin.
Heb ik al eerder geschreven, dit is juist de locatie waar wij al een aantal jaar komen. We willen dit keer iets anders proberen aangezien we bij de Kleine Pol een paar weken terug ook zijn geweest.
). 
sabje19 schreef:Ben zelf wel ooit eens bij de Witte wieven geweest en daar een paard gehuurd voor een bosrit
http://www.wittewieven.nl/
Ik vond het daar er wel heel erg leuk uit zien en misschien dat ik daarnaar toe ga.
En de huisjes zijn ook leuk
fjordido schreef:oh leuk joh! wanneer gaan jullie??
je zal alleen al om de gezelligheid daar al geen spijt hebben!!
Marcato schreef:Ik vertrouw op jullie bokkers! hahaha!
Wij willen het weekend van 7-9 of van 14-16 september gaan. Wel errug kort dag dus. Ga jij ook nog??