Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
áltijd. je weet maar nooit wat je tegen komt... 

).. Die mensen weten echt niet wat een paard kan aanrichten bij een hond (en natuurlijk andersom!).
.
Erg eigenlijk dat dat nodig is ... Dat van die honden lijkt me nog het engst, ik zal eens een apart topic openen hierover omdat ik benieuwd ben wat jullie doen als er honden aankomen die op je paard reageren. Als beginnende buitenrijder heb ik daar gelukkig nog geen ervaring me, maar het is altijd handig om enigzins voorbereid te zijn!
Voor dazen, maar ook omdat ik soms een drukke weg oversteek. Waarbij auto's achter een stel bomen vandaan komen, waardoor ze je niet kunnen zien. Mocht Fres daar eens stil gaan staan dan kan ik daar moeilijk gaan staan wachten tot ze weer besluit te gaan lopen... Nou staat ze daar vrijwel nooit stil. Maar voor het geval dat

Sandrina schreef:Nope! Ik rijd boomloos, bitloos, spoorloos, zweeploos. Vind dat allemaal helemaal niet nodig.
ELpatcho schreef:een paard is altijd wel in beweging te krijgen in mijn ogen! en als hij stil staan vind hij het eng, dan is het erg onlogisch om dat met een zweep op te lossen
Wat wil je dan doen als er een vrachtwagen aan komt? Natuurlijk is het geen normale oplossing, maar nood breekt in dat geval bij mij wel wet.
ELpatcho schreef:nou dan geef je em een schop! als je paard daar niet op reageerd hoor je niet die weg over te steken!