jeutje jij bent nogal wat van plan. hou topic ff in de gaten ben wel benieuwd. heb zelf ook trektocht gedaan van een week lache joh. maar hoop gesleep hoor, info pm
Dat dacht ik nou ook.... Zoiets lijkt me meer als je echt ver gaat reizen en voer moet meeslepen. Voor pakweg 1 á 2 weken trekken kan je met flinke zadeltassen al goed toe
neem zadeltassen met rits of klipje, NIET zo'n schuifding (weet neit hoe het heet), duurt veel te lang als je even snel iets wil pakken. ook als je er 1 met flessen neemt, neem dan aan elke kant een fles met tas, en niet 1 kant tas en 1 kant flessen!! dat zijn mijn tips!!
zo weer een beetje bijgekomen de ortlieb tassen waren goed bevallen maar de busse tassen zijn ruimer en niet veel minder water dicht en we hebben de 1e dag continu een kolossale hoosbui gehad maar ook de pommelbag en bananen tas bleef droog !
had dan wel de rits ingespoten met wax spray (wat wel stof aantrekt dus op droogte minder strak plan)
ik heb een aus stockzadel zonder knop! de bananen tas voor de oortjes gebonden (waar ook 2 flesjes drinken in konden ) e zadeltassen achter het zadel waren perfect en erg ruim maar na meerdere malen uitproberen bleef mijn paardje deze niet accepteren dus zijn thuis gebleven (dus als iemand nog tasen zoekt..) ipv de achtertassen de pommelbag achterop gebonden en de slaapzak in plastic in het midden was even uitzoeken hoe wat waar maar zo hadden we meer dan genoeg bergruimte naar gelang de reis duurde (en biks en overig voedsel minder werd) kon ik de pommelbag leeg opvouwen