Rijden door de bossen: Eng of Leuk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Re: Rijden door de bossen: Eng of Leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:43

Met Timon is in het bos rijden echt leuk Ja Als ie er zin in heeft iig
Anders gaat ie overal van schrikken enzo...dan is het niet leuk. Maar gelukkig doet ie dat zelden Haha!
Vind het soms wel eng als het heel grauw weer is en je bent alleen, dan vind ik het ineens eng, maar verder is het echt heerlijk Lachen

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:59

Ik rijd altijd in het bos, meestal zelfs in mn eentje.

Heb wel een ontzettend verkeersmak paard die er zelf ook ontzettend van geniet. Ze is niet altijd even braaf, maar altijd nog braver als in de bak.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:51

Vind paardrijden in het bos 1 van de leukste dingen!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:00

Ik rij alleen maar in het bos en heb dan ook het hele Drents friese wold tot mijn beschikking. Ik ben speciaal vanuit Noord Holland naar hier verhuisd voor de bossen. Heerlijk die rust en het verveeld nooit want steeds veranderd het bos weer. Per seizoen nieuw. Ik kom ook vaak bijzondere dingen en dieren tegen. Pony's vinden het ook heerlijk.
Tja eng? Ik moet er inderdaad niet aan denken dat er wat gebeurt waardoor ik de pony's kwijt raak in het bos. Er zijn natuurlijk altijd minder mensen in de buurt om te helpen.

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:01

loveyoutoo schreef:
Ik rij alleen maar in het bos, en ik kan het je alleen maar aanraden Haha!
inderdaad!!!

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:42

Mijn stal grenst aan een groot bos, dus ik trek geregeld met mn paard het (oer)woud in. Obstakels vallen meestal wel mee, als je je gewoon op de ruiterpaden houdt. Die van mij schrikt alleen soms van de schaduwen van de zon door de bomen. Maf beest.

Fleurr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:02

Ik vind het ook super!! Obstakels vallen idd wel mee, als je gewoon op het ruiterpad blijft. De ene van mij vind boomstronken wat raar, of als er mensen op een bankje zitten kan ze ineens stilstaan en d'r naar gaan staan kijken Tong uitsteken Maarja alle paarden zijn anders, de één kijkt nergens van op en de ander wel.

Agnessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:06

Zolang je zelf niet bang bent (ookal is je paard dat wel) dan is het ook niet eng om door de bossen te rijden. Proneer je paard gwoon goed onder controle te hebben.
Ik heb van de week nog op een paard door het bos gereden die 2 jaar niet onder het zadel is geweest...zolang je zelf rustig blijft dan is er niks aan de hand!

beautylover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:14

ik rij elke zondag buiten.
dat is echt heel leuk je geniet van de natuur en je zit op je lievelingsdier. natuurlijk kom je buiten opstakels tegen maar het verschilt van het ene paard tot het andere. sommige kijken er niet naar en andere weer wel. paarden blijven rustig als hun ruiter rustig is.