Ik ga op strantrit en ik neem mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik ga op strantrit en ik neem mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:46

En, hoe was je ritje? Ik heb t zowaar droog gehouden, had zelfs even zon.. Er zat helaas een groepje ruiters voor me , op weg naar t strand, die echt geen rekening hielden met mij, gevraagd of ik er langs kon, maar daar luisterden ze niet eens naar , en vervolgens in draf verder rijden ( echt te irritant) gelukkig heb ik ze later kunnen inhalen door een stuk door t park af te snijden.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 15:48

Ja was gaaf, ze vonden het wel lichtelijk eng in het begin Haha! haha later durfde ze zelfs de zee in, alleen de golven bleven wel beetje spannend Knipoog We hebben het ook droog gehouden! Ohh das wel irritant ja, zelfs als je gewoon vraagt of je er langs mag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:39

tja, best wel, eigenlijk voor t eerst dat dit gebeurde.<
fijn dat jij t ook droog gehouden hebt !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:32

ik las trouwens net dat er gisteren een meisje uit monster ( vlakbij hier) van dr paard is gevallen in de duinen, en met de traumahelicopter is opgehaald, het paard liep los in de duinen, en alerte mensen hebben daarom de politie gebeld.het meisje was buiten bewustzijn. de toestand is momenteel zorgwekkend,melden de lokale nieuwssite´s
Tja dan sta je weer even stil dat dat ook kan gebeuren.. hoop van harte dat t goed komt..