strandrit omgeving Zeeland/Flakkee

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Munchkin

Re: strandrit omgeving Zeeland/Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:59

Ja, maar het is alleen maar zo'n pro en contra hier, en ik weet niet, wat ik zou geloven... Verdrietig Kent er dan iemand de Domburg Holiday Resort Stables? Wat ik op de homepage kan zien, lijkt me erg leuk te zijn...

Steff__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:03

mammaslamma schreef:
Dit lijkt me een typisch ja en nee spelletje, aangezien jij hier komt als toerist en es hier en daar een ritje meedoet, kun je daar geen oordeel over vellen, dan moet je toch meerdere situatie's meemaken en wrs heb je het een keer niet getroffen, dat kan bij beide manege;s, het gaat erom waar je het leukst kan rijden en dat is maar op 1 locatie, Burgh-Haamstede.............

jah j komt van lisi duna het makkelijkst op het strand en de paarden zijn er ook braaf en als j er ooit 1 keer als toerist bent geweest kan j daar gewoon niet over oordelen,

Pegasus_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 15:28

ik vond lisiduna een hartstikke gave manege om bij te rijden! er gingen 2 begeleiders mee, dat lijkt mij voor een gevorde groep genoeg! ook de paarden worden goed verzorgd..!

Dizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:24

Munchkin schreef:
Ja, maar het is alleen maar zo'n pro en contra hier, en ik weet niet, wat ik zou geloven... Verdrietig Kent er dan iemand de Domburg Holiday Resort Stables? Wat ik op de homepage kan zien, lijkt me erg leuk te zijn...

Ik ben er al eens geweest om te kijken. Mooie stallen en appartementen!
Je moet wel enkele meters rijden eer je bij het strand bent, even door het centrum rijden.
Op het strand staan wel veel houten palen waar je omheen moet rijden.

Zelf wil ik er wel eens met de paarden naartoe.... Bloos