Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paarden huren gaan we ook nog een keer doen, nog niet gedaan.
! nee dat weet ik niet
maar die buitenritten die wij hebben gehad zijn super! prachtige omgeving, en dan lekker met je paard, heerlijk.. maar helaas kan ik dit jaar weer niet
zoo jammer! dorienkee schreef:al die paarden samen met ezels in een grote wei..

Lise81 schreef:Goh, apart...ze hebben al bijna 2 jaar geen muilezels meer! Ze hebben wel een aantal ezels, die staan nooit tussen de paarden. Blijkbaar verkeerd gezien idd!
In de winter staan ze allemaal bij huis, bijna allemaal in 1 stuk land, zo kunnen ze goed bijgevoerd worden. Op dit moment staan ze weer allemaal in verschillende weilanden, rond het fjordenpaard zelf en in de omgeving. Hoe de verzorging is kan verschillend tegen aan gekeken worden. Ze staan in een kudde 24 uur per dag buiten worden niet dagelijks gepoetst, dus ze zien er idd niet uit als een sport-paard. Op dit moment zijn ze iets aan de dikke kant (op een enkeling na). Het zijn erg leuke vrolijke dieren om mee te hebben op buitenritjes!
Hoe gaat het verder? hebben ze Jack nog en rij jij die nog steeds?
Natural_K schreef:dorienkee schreef:al die paarden samen met ezels in een grote wei..
Herstel.... muil ezels (ezel x fjord)
dorienkee schreef:mag ik vragen hoe het daar gesteld is met veiligheid? want ik zie ze wel vaak in enorme grote groepen rijden en dan met 2 begeleiders zonder cap? en vaak halster en touw in plaats van hoofdstel of is dat alleen in nood? want ik ben er zelf niet geweest dus kan ook niets zeggen van hoe en wat.,..maar wat vinden jullie van de veiligheid?
suusiejj schreef:Natural_K schreef:
Herstel.... muil ezels (ezel x fjord)
bedoel je niet muildier? das een ezel keer gewoon een paard ( ik meende merrie paard/hengst ezel )
en dr zijn ook ezels!
de ezels staan er nog wel maar die staan niet bij de paarden in.