Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cremellogek schreef:Ik heb inmiddels ook nog steeds geen reactie gekregen, terwijl ze hier in het topic zeggen dat ze me een brief zouden hebben gestuurd en dat ze contact met me opnemen..

_mistique_ schreef:want het was helemaal niet zoals ze beschreven hadden!
_mistique_ schreef:Ik heb hele slechte ervaringen met de jongeren trektocht in de ardennen!
Kwam daaraan meteen weer weggegaan.
ze spraken daar alleen frans
paarden liepen met zadel wonden (of op andere plaatsen) en er werd gewoon meegereden.
stal stond op instorten (lekker gevaarlijk!!)
Dus ben direct weer naar huis gegaan en natuurlijk heb ik mijn geld niet terug gehad!
erg laf van ze!!!want het was helemaal niet zoals ze beschreven hadden!
cremellogek schreef:_mistique_ schreef:want het was helemaal niet zoals ze beschreven hadden!
Dat laatste zit mij ook erg dwars, ik ben vaker met TO op vakantie geweest en dit was niet de eerste keer dat de reis heel erg anders was dan de brochure omschreef.
cremellogek schreef:Het was altijd een tocht voor zeer ervaren ruiters die ik boekte, en ik heb meerdere keren meegamaakt dat het dan een stapritje voor beginners bleek te zijn. Daar betaal ik me niet blauw voor, ik ben het nu helemaal zat, zeker dat ze niet reageren, en ik ben nu dus ook niet van plan om het hierbij te laten zitten
ikke schreef:Verschil van inzicht in wat ervaring is??
Mijn ervaring is namelijk dat het gros zijn "ervaring" schromelijk overschat...........

ikke schreef:cremellogek schreef:Het was altijd een tocht voor zeer ervaren ruiters die ik boekte, en ik heb meerdere keren meegamaakt dat het dan een stapritje voor beginners bleek te zijn. Daar betaal ik me niet blauw voor, ik ben het nu helemaal zat, zeker dat ze niet reageren, en ik ben nu dus ook niet van plan om het hierbij te laten zitten
Verschil van inzicht in wat ervaring is??
Mijn ervaring is namelijk dat het gros zijn "ervaring" schromelijk overschat...........
) en ik nog seteds als droom heb een keer een trektocht te doen.
Of ik over een uurtje terug kon bellen, dan gingen ze het uitzoeken.
Niet echt handig, want toen ik (rustiger) weer terugbelde, beweerden ze weer doodleuk dat nooit gezegd te hebben, het geld zou zsm overgemaakt worden. 10 weken later stond het dan eindelijk op mijn rekening.
)
), leuke gids. Het enige wat niet klopte was het aantal rij-uren per dag. De folder zei 6 tot 9 u rijden per dag. Dat was veel minder. De afstanden klopten wél. Het kwam gewoon doordat het de eerste trek van het seizoen was dat we heel hard gingen
We wisselden ook elke 2u van paard en er liep los een kudde van 50 paarden mee. Door die loslopende kudde is het tempo echt best hoog, en het terrein is ook niet eenvoudig, dus ik vond het bij momenten wel pittig ja._mistique_ schreef:ze spraken daar alleen frans