Ik kan ook niet de bossen in, moet ook springen over de bomen heen. Denk niet dat het paard dat zo geslaagd vind.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Onze paarden hadden er veel plezier mee want die springen graag. Kan me voorstellen dat het voor de niet springers minder leuk was.
springen dat dat monstertje van mij kan
schaaap schreef:niet egt denk ik. wel wat. soms viel de tv uit.
en internet deed het niet. kwam ook door die storm.
was wel iritandd. maarjaa dahn ma spelletje kaarten gedaan.
haha jaa moet togg wat
Zigomar17 schreef:whaha echt grappig die foto's.
en T@nj@ ik rij liever niet over de weg de autorijders vinden 80km een normale manier van rijden maar me pony word daar knetter van en gaat zich dan inleven als een bonfire op de weg (ze gaat dansen)
Maar bakhobbelen kan ook hartstikke leuk zijn hoor, in de bak rijden betekend toch niet dat je persé moet dressuren
Voetballen met je pony, grondwerken (ik noem zomaar wat hoor, is zoveel te verzinnen) 
T@nj@ schreef:Zigomar17 schreef:whaha echt grappig die foto's.
en T@nj@ ik rij liever niet over de weg de autorijders vinden 80km een normale manier van rijden maar me pony word daar knetter van en gaat zich dan inleven als een bonfire op de weg (ze gaat dansen)
Ik had het ook over het fietspad en niet over de wegMaar bakhobbelen kan ook hartstikke leuk zijn hoor, in de bak rijden betekend toch niet dat je persé moet dressuren
Voetballen met je pony, grondwerken (ik noem zomaar wat hoor, is zoveel te verzinnen)

Karin schreef:Renske, ik zag vandaag dat de hekken voor de toegangswegen weg zijn, dus we kunnen blijkbaar weer 'veilig' het bos in.