buitenrijden onmogelijk door storm...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: buitenrijden onmogelijk door storm...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:17

Hahaaha! Geweldig die foto's van Antheman! OK dan!
Ik kan ook niet de bossen in, moet ook springen over de bomen heen. Denk niet dat het paard dat zo geslaagd vind. Nagelbijten / Gniffelen

schaaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:20

niet egt denk ik. wel wat. soms viel de tv uit.
en internet deed het niet. kwam ook door die storm.
was wel iritandd. maarjaa dahn ma spelletje kaarten gedaan.
haha jaa moet togg wat

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:30

heerlijk dat natuurlijk hindernisparcours van het weekend Haha! Onze paarden hadden er veel plezier mee want die springen graag. Kan me voorstellen dat het voor de niet springers minder leuk was.

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:34

ik vind het altijd fijn als er onveracht een boom over het pad ligt in het bos Clown springen dat dat monstertje van mij kan Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:43

als het 1 kleine boom is, maakt het me ook niet uit idd, vind River ook wel leuk, maar als er grote en brede bomen liggen vind ik het wat minder Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:45

schaaap schreef:
niet egt denk ik. wel wat. soms viel de tv uit.
en internet deed het niet. kwam ook door die storm.
was wel iritandd. maarjaa dahn ma spelletje kaarten gedaan.
haha jaa moet togg wat

Schaaap, wat bedoel je? We hebben het erover dat het na de storm moeilijk is om in het bos te rijden.
Zou je misschien alstjeblieft wat beter op je taal willen letten? Je posts zijn erg lastig te lezen.

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:49

whaha echt grappig die foto's.
en T@nj@ ik rij liever niet over de weg de autorijders vinden 80km een normale manier van rijden maar me pony word daar knetter van en gaat zich dan inleven als een bonfire op de weg (ze gaat dansen)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:15

thanks everybody

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:16

Zigomar17 schreef:
en T@nj@ ik rij liever niet over de weg de autorijders vinden 80km een normale manier van rijden maar me pony word daar knetter van en gaat zich dan inleven als een bonfire op de weg (ze gaat dansen)

Ik had het ook over het fietspad en niet over de weg Knipoog Maar bakhobbelen kan ook hartstikke leuk zijn hoor, in de bak rijden betekend toch niet dat je persé moet dressuren Knipoog Voetballen met je pony, grondwerken (ik noem zomaar wat hoor, is zoveel te verzinnen)

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 19:05

T@nj@ schreef:
Zigomar17 schreef:

Ik had het ook over het fietspad en niet over de weg Knipoog Maar bakhobbelen kan ook hartstikke leuk zijn hoor, in de bak rijden betekend toch niet dat je persé moet dressuren Knipoog Voetballen met je pony, grondwerken (ik noem zomaar wat hoor, is zoveel te verzinnen)

Vind het zeker leuk om in de bak te rijden! Probleem is dat die nu veels te nat is om in te rijden.... Helaas. Dus nu maar wachten tot het bos is opgeruimd. Verdrietig

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 19:37

Hier hele andere problemen nu, alles is stijf bevroren, wat eerst zand was is drab geworden en dat is nu met gaten en alles (lijkt wel een ruig maanlandschap) stijf bevroren. De paarden gaan er voetje voor voetje overheen. Van voorgaande jaren weet ik dat dat maar een dag duurt en dan hebben ze het gevoel weer helemaal terug en komen ze voorbij geraced maar ik blijf het eng vinden Nagelbijten / Gniffelen

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:44

Ik mag niet in het bos rijden (niet alleen ik, alle anderen ook), maar zondag heb ik het toch lekker gedaan. De boswachter zou er niet rondlopen en als hij al actief zou zijn, dan zeker niet in het bos.

De meeste bomen lagen er nog en we hebben een paar leuke sprongen gemaakt, of, als het mevrouw meer schikte in een draf over het laagste punt heen lopen Clown

Goed voor de zelfstandigheid van het paard, gelukkig is de mijne heel creatief en hoef ik alleen maar wat bij te sturen als ik zelf met takken in de knoop dreig te raken.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:51

heb zondag ook nog in het bos gereden.
Heb wel de paden gepakt, waar ik "vermoedde " dat er geen bomen zouden liggen.
En heb niet 1 x hoeven springen Boos! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:52

Mijn paard is ook erg zelfstandig als het om obstakels op het pad gaat. Hij zoekt zelf zijn weg wel, ik hoef vrij weinig te doen. Hij vindt het nog leuk ook. Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:58

Renske, ik zag vandaag dat de hekken voor de toegangswegen weg zijn, dus we kunnen blijkbaar weer 'veilig' het bos in. Ja

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 22:47

Karin schreef:
Renske, ik zag vandaag dat de hekken voor de toegangswegen weg zijn, dus we kunnen blijkbaar weer 'veilig' het bos in. Ja

Fijn! Ik ga zondag weer naar het bos! Heb er nu al zin in! Knipoog