Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaLala schreef:Wat fijn om wat te horen over Alex!
Echt fijn, dat paard heeft in een week tijd toch een speciale plek in mn (toen nog penny) hart gekregen:)
Sonja ken ik ook wel ja, dat was ook een leuk ding.
Ntlie_ schreef:Als je zo'n weektocht doet, kom je de eerste dag na 2en aan.. Dan maken ze je wegwijs enzo met die kar, hoe laat kan je dan ongeveer naar de eerste camping vertrekken?
_Lotjuh_ schreef:Ik ga dit topic later nog even doorlezen, nu geen tijd voorMaar ik vroeg mij af of iemand weet of de Fjorden Jonker en Anita nog bij Rijmaaraan staan? Vooral Jonker heeft destijds (4/5 jaar geleden) echt mijn hart gestolen dus ben benieuwd hoe het met hem gaat.
Tijgertje86 schreef:Ik heb nog een eens een blauwe maandag bij Rijmaaran gewerkt. Wat betreft huifkarrenverhuur zou Rijmaaran niet mijn eerste keuze zijn. Rijmaaran is groot, commercieel en de verhuur gaat de hele dag door. Dit is al gauw vanzelfsprekend voor een groot bedrijf waar een groot gezin van moet rondkomen. Er is verder gewoonweg geen tijd/ voldoende personeel om de paarden uit de warme zon te halen en de instructie die naar mijn idee nodig is voor onervaren mensen die een huifkar willen huren ontbreekt. Ik denk dat dit puur met de grootte van het bedrijf te maken heeft. Zelf zou ik voor een kleiner bedrijf keizen, waar meer aandacht is voor de paarden.