Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we hadden ook stukjes gedraafd maar ook veel gestapt er waren enorme bulten! En onderweg 2mensen tegengekomen met het hoofdstel af(blacky) dus ik weer op gedaan bleek dat dat pony'tje hem gewoon had afgetrokken(kunnen ze daar opzadelen?
) Dus wij komen weer aan bij rijmaaran ik vragen ja we hebben de verkeerde route gedaan, mochten we dus de 3uur doen dus hadden we ze eigenluk dus 4uur, njaa ik vond dat echt heel dom aangegeven en slecht ook.pony(elsza ofso) zeike nat dikke bos manen,ik dacht knip dat eraf.Je hoeft ook helemaal niet te sturen bijna.sommige wegen wel maar we waren verdwaald
Ojaa en ik reed op Kelly, slome duikelaar
Maar verder hebben we nog veel afgelachen.Ojaa en ons paard wou niet drinken alleen kelly en 10min nadat wij hun hadden afgeleverd werd ze voor een kar met 6 mensen met duidelijk overgewicht gezet
Blacky de shetlander! ook met 6 dikkertjes !BarbaLala schreef:Wat fijn om wat te horen over Alex!
Echt fijn, dat paard heeft in een week tijd toch een speciale plek in mn (toen nog penny) hart gekregen:)
Sonja ken ik ook wel ja, dat was ook een leuk ding.
Ntlie_ schreef:Als je zo'n weektocht doet, kom je de eerste dag na 2en aan.. Dan maken ze je wegwijs enzo met die kar, hoe laat kan je dan ongeveer naar de eerste camping vertrekken?

Maar ik vroeg mij af of iemand weet of de Fjorden Jonker en Anita nog bij Rijmaaraan staan? Vooral Jonker heeft destijds (4/5 jaar geleden) echt mijn hart gestolen dus ben benieuwd hoe het met hem gaat.
_Lotjuh_ schreef:Ik ga dit topic later nog even doorlezen, nu geen tijd voorMaar ik vroeg mij af of iemand weet of de Fjorden Jonker en Anita nog bij Rijmaaraan staan? Vooral Jonker heeft destijds (4/5 jaar geleden) echt mijn hart gestolen dus ben benieuwd hoe het met hem gaat.

Tijgertje86 schreef:Ik heb nog een eens een blauwe maandag bij Rijmaaran gewerkt. Wat betreft huifkarrenverhuur zou Rijmaaran niet mijn eerste keuze zijn. Rijmaaran is groot, commercieel en de verhuur gaat de hele dag door. Dit is al gauw vanzelfsprekend voor een groot bedrijf waar een groot gezin van moet rondkomen. Er is verder gewoonweg geen tijd/ voldoende personeel om de paarden uit de warme zon te halen en de instructie die naar mijn idee nodig is voor onervaren mensen die een huifkar willen huren ontbreekt. Ik denk dat dit puur met de grootte van het bedrijf te maken heeft. Zelf zou ik voor een kleiner bedrijf keizen, waar meer aandacht is voor de paarden.
hahaha, wat leuk, ik hoor hier veel jonker.
dus ik, zoals het een écht pennymeisje betaamd, heb kíiilometers náást het paard gelopen, en die vieze bloederige beesten maar van het arme paard afslaan
beest zat helemaal onder de bloedvlekken
Allemaal mensen kijken 
Maar als ze kwamen, was het wel met hele zwermen! Heb er heel wat kapot geslagen!
Zal nu even mijn ervaring(en) met Rijmaaraan vertellen.
) en ik net een halfjaartje/jaartje op paardrijden. Toen is vooral bij m'n vader de liefde voor paarden ontstaan (die wil nu ook eigenlijk het liefst mijn eigen pony voor een wagen zetten
). 
Wat voornamelijk heel grappig was altijd dat Jonker als hij (water/modder)plassen zag op het pad altijd keihard er doorheen ging galopperen omdat hij wist dat je anders vast zou blijven zitten met de kar. Eigenlijk mocht je niet galopperen maar stop dat paard dan maar is en daarbij vonden we het stiekem wel onwijs leuk..