Vakantieadres gezocht Drenthe of de Veluwe. Ook niet-ruiters

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

X_spirit_X

Re: Vakantieadres gezocht Drenthe of de Veluwe. Ook niet-rui

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:37

Op Groot Bartje is ook een vakantiepark met een manege van hele ruime stallen, 6 persoons chalets en je mag huisdieren meenemen. Paarden hoef je alleen maar op het weiland te zetten en te rijden de rest doen wij. Er zijn ook talloze wandelroutes uitgezet en ook ruiterroutes (ook onder begeleiding). Er zijn geen drukke wegen in de buurt dus ideaal voor een nog niet helemaal verkeersmak paard!
www. vakantiegevoel.nl

als je foto's wilt hebben stuur ik die wel even.

Tarron

Re: Vakantieadres gezocht Drenthe of de Veluwe. Ook niet-ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:12

marjoleine

Re: Vakantieadres gezocht Drenthe of de Veluwe. Ook niet-ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:44

Een echte aan rader vind ik Hoeve den Anholt, dit is in Ruinen (Drenthe) aan het Dwingerlerveld.. Ik ben er vorig jaar mei geweest en ga dit jaar mei weer.. Hele aardige mensen, heel gastvrij, mooie stallen, buitenbak en SUPER uitrijmogelijkheden.. Maar ook voor je ouders is het lekker wandelen en andere dingen doen (mijn moeder rijdt ook niet, en die ging lekker met de hond weg..)! http://www.hoevedenanholt.nl

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Re: Vakantieadres gezocht Drenthe of de Veluwe. Ook niet-rui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:55

X_spirit_X schreef:
Op Groot Bartje is ook een vakantiepark met een manege van hele ruime stallen, 6 persoons chalets en je mag huisdieren meenemen. Paarden hoef je alleen maar op het weiland te zetten en te rijden de rest doen wij. Er zijn ook talloze wandelroutes uitgezet en ook ruiterroutes (ook onder begeleiding). Er zijn geen drukke wegen in de buurt dus ideaal voor een nog niet helemaal verkeersmak paard!
www. vakantiegevoel.nl

als je foto's wilt hebben stuur ik die wel even.

Idd een echte aanrader! voor niet paarden fans is er ook een fiets verhuur en idd heel veel prachtige wandel en ruiter routes. Spreek uit ervaring, mijn paard staat daar in pension.