Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

zelf nooit last van gehad namelijk. Silviabol schreef:Reflectiemateriaal wil helaas niet helpen als er geen licht ís om te reflecteren
Silviabol schreef:Maar ik zal onthouden dat dit ook voor ruiters vervelend overkomtzelf nooit last van gehad namelijk.
Maya schreef:Ik heb zelf de ervaring dat die oranje hesjes beter werken / zichtbaar zijn als die gele.
Silviabol schreef:iidd alleen maar om effe te checken hilli
Ellebelletje schreef:
Ik heb altijd zoiets...dieren zijn als kleine kinderen in het verkeer...ondoordacht op de gevolgen van een kleine misstap.
Hilli schreef:Mochten we niet goed genoeg zichtbaar zijn, dan ben ik ook wel benieuwd wat ik dan wel moet dragen om zichtbaar te zijn en hoe duurzaam zoiets is (ik kom toch al gauw 3 avonden in de weke buiten).
opala schreef:Hilli schreef:Mochten we niet goed genoeg zichtbaar zijn, dan ben ik ook wel benieuwd wat ik dan wel moet dragen om zichtbaar te zijn en hoe duurzaam zoiets is (ik kom toch al gauw 3 avonden in de weke buiten).
http://www.agradi.nl/product?sc=Ruiteru ... +Reflectie
Slechts met deze aan ben ik uitermate goed zichtbaar.

nickyu schreef:Huertecilla
is het ook niet de verantwoordelijkheid vd ruiter / menner
om als die bv een bak tegen komt waarvan die weet dat zijn paard zou kunnen schrikken
omdat deze dat ondanks oefeningen tch nog eng blijft vinden dan juist en plaats midden op de weg inneemt ipv er vlak langs te willen rijden met als hoogst waarschijnlijk gevolg dat paard opzij zal springen en dus een gevaar op zou kunnen leveren..
napie schreef:Auto's die mij erg asociaal passeren krijg gewoon een goedgemikte tik met mijn menzweep op hun dak. Geeft een hoop kabaal en geen schade.
napie schreef:Auto's die mij erg asociaal passeren krijg gewoon een goedgemikte tik met mijn menzweep op hun dak. Geeft een hoop kabaal en geen schade.