trektocht/ponykamp

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Re: trektocht/ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 18:35

argonlover schreef:
stond op die pagina, van t reelaer, en het is een ruiterpaspaspoort, geen ruiterbewijs, kijk heb t ff gekopierd: LET OP:
Alle ruiters die deelnemen aan een activiteit van Stal 't Reelaer dienen in het bezit te zijn van een geldig ruiterpaspoort. Bekijk je voordelen van een ruiterpaspoort op www.ruiterpaspoort.nl. De weekenden en weken die rood zijn gemaakt zijn volgeboekt. Boek op tijd want vol = vol !

Dat heeft geen enkele juridische waarde, maar een organisatie kan natuurlijk eisen stellen wat ie wil.
Maare, als je wat meer lef hebt, kijk eens hier: www.fivesaints.com Bedenk wel dat er komen je met de auto al twee dagen kost, met openbaar vervoer moet je met hen afspreken, er kan veel.

cindyvdlans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:05

Hoi argonlover,

Ik heb dit adres al bij andere aangeraden, vanwege het feit dat het een geweldig adres is waar ik nog regelmatig kom.
Mijn paard is er twee jaar geleden heen verhuist, omdat ik in dienst ging en nog maar weinig tijd voor hem had.(tevens wilde ik een adres waar hij van zijn vrijheid kan genieten met andere paarden)
De paarden lopen ook heel het jaar door lekker in de weide en de paarden die het nodig hebben kunnen voor de nacht op stal.(ze vangen ook paarden op)
Ze gaan met veel liefde met hun paarden om en er wordt paardvriendelijk gereden.
Een bak hebben ze niet, dus je zal er alleen bosritten maken.
Wil je meer over hun en de paarden weten, dan moet je maar eens een bezoekje aan hun website brengen.(charlie was mijn oude paardje, hij staat ook op de site)
www.paardrijden-in-de-ardennen.be

Groetjes Cindy Knipoog

Mandy30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:39

Kom eens naar manege de Boschhoeve in Soerendonck. Daar gaat in de zomer bij elke zaterdan een dagtocht van start. Je zit ongeveer een uurtje of zes in het zadel met een tussenstop van ongeveer anderhalf uur. Je krijgt dan een lekkere boterham met een gebakken eitje en de paarden worden afgezadeld en krijgen hooi en wat te drinken. Mooie omgeving (bos, heide en lange paden). En leuke begeleiding (waaronder ikzelf, als ik dat van mezelf mag zeggen tenminste).