aan zee rijden waar kan je een paard huren?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Chann

Re: aan zee rijden waar kan je een paard huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:15

sjorsie schreef:
@ Chann: waarschijnlijk miscommunicatie geweest, het klinkt nu een stuk beter Lachen
Haha ja, het is ook wel goed bij de Hoef. Ja
Zoals Laura vroeg, nog enig idee op wie je zat toen?
Mensen die hier op de manege rijden, kiezen zelf op wie ze willen. Bij moeilijke paarden wordt vaak ook nog gewaarschuwd, dus over het algemeen gaat niemand zonder waarschuwing op een lastigere. Knipoog
De laatste tijd zijn trouwens maar heel weinig paarden écht lastig volgens mij, of ligt dat aan mij Laura? Tong uitsteken

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:15

Manege Smit, Noordwijkerhout!

Voor ieder niveau een goed paard, als je gaat galoperen gaan de paarden er in ieder geval niet als een jekko vandoor!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:20

Chann schreef:
sjorsie schreef:
@ Chann: waarschijnlijk miscommunicatie geweest, het klinkt nu een stuk beter Lachen
Mensen die hier op de manege rijden, kiezen zelf op wie ze willen. Bij moeilijke paarden wordt vaak ook nog gewaarschuwd, dus over het algemeen gaat niemand zonder waarschuwing op een lastigere. Knipoog
De laatste tijd zijn trouwens maar heel weinig paarden écht lastig volgens mij, of ligt dat aan mij Laura? Tong uitsteken

hij was niet zo heel groot 1.60m denk ik en zwart maar z'n naam, geen idee, weet ik echt niet meer, hij was heel snel en kwam graag omhoog, op het strand ging ik iedereen voorbij

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:21

Chann schreef:
sjorsie schreef:

Nee valt idd wel mee geloof ik. Bij Beppie en Mortel staat "wild" in het boek, al vind ik ebppie niet echt wild, meer irritant Tong uitsteken
Maar ben dit jaar nog niet naar het strand geweest, geen idee hoe de nieuwtjes het doen Lachen Hoorde wel dat Jolly errug braaf is Lachen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:22

Arthur misschien? Beetje mager paardje, erg gestresst?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:24

Laura24 schreef:
Arthur misschien? Beetje mager paardje, erg gestresst?

hij was niet dik eerder rank en redelijk hyper, maar Arthur die naam zegt me niets

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:27

Hmmz...Arthur is wel hyper iig...Anders zou ik het niet weten, maarja, er is ook nogal wat verloop van paarden...

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:35

Arth is idd erg hyper. Rijdt tegenwoordig bijna niet meer op 't strand, omdat die nogal lastig is, geloof ik.

En idd, bij Beppie staat wel wild maar ze is alleen rennerig en erg moeilijk te houden, maar makkelijk om te blijven zitten. Tong uitsteken
Was 3 december naar 't strand en helemaal geen moeilijkheden gehad. Uronco was vorig jaar toch nog niet op de manege? Of iig niet naar het strand? Nouja, die was iig erg braaf en Jolly ook. Lachen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:37

Nee volgens mij is uronco vorig jaar niet meegeweest, hij was er toen volgens mij al wel, maar nog te jong/groen. Arthur mag helemaal niet meer mee, hij loopt zich helemaal leeg...Beppie is trouwens wel te houden hoor, je moet gewoon niet trekken Lachen

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:43

Ik heb zelf nooit op Beppie gezeten dus weet niet hoe ze te houden is, maar dat is wat ik gehoord heb, haha. Tong uitsteken
Maar even ontopic; Manege de Hoef is wel erg goed, maar niet aan te raden met eigen paarden of onervaren ruiters. Lachen
Onder onervaren ruiters versta ik mensen die niet makkelijk blijven zitten, want je moet wel een beetje evenwicht hebben op het strand. Vork

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 12:28

Nessah schreef:
Manege Meeuwenoord in Noordwijk aan zee Lachen

nee.. Manege Meeuwenoord bestaat niet meer

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:01

Zwarte paarden kunnen ook nog Jessy zijn geweest van rond die stokmaat. Groter heb je ook nog Gorby. En het ligt aan hoe lang terug maar we hadden ook nog Bink die was ook rond de 1.60.

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:26

Als het paard irritant was op het strand, kan het niet Gorby of Jessy zijn geweest, die zijn namelijk wel braaf. Van Bink heb ik geen idee hoe die op het strand is, weet dat hij met dressuur in de bak iig wel vervelend was en sinds hij de lease in is, gaat dat nu stúkken beter. Lachen
Geen flauw idee wie het zou kunnen zijn buiten Arthur, ik denk eigenlijk dat het Arthur was, aangezien ik verder geen zwart paard kan bedenken dat lastig is op het strand hier. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 23:13

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:19