Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Miss_Montana schreef:Hier in de buurt (het Twiske) nemen sommige mensenl een zweep mee ter verdediging vanwege de vele mafkezen die er rondlopen. Allemaal dingen waar je misselijk van word...

(had op voorhand wat schrik dat ik het niet zou vinden omdat ik niet 100% zeker was van de weg
)

Karin schreef:Ik moet wel, ik zou niet weten hoe ik anders moet trainen voor mijn endurancewedstrijden.
Heb wel altijd mijn mobiel bij me voor het geval dat. En een helm op om de kans te verkleinen dat ik buiten westen raak als ik van de knol donder of een tak tegen mijn hoofd krijg.
Gewoon even quality timen met je paard in de buitenlucht, zonder rekening te hoeven houden met een andere ruiter + paard. Drie is sowieso de max, ik heb een hekel aan in groepjes rijden...
), maar ook ik ga gewapend met een zweep, cap en mobiel op pad. En een opvouwbare hoevenkrabber

HEERLIJK
lekker samen genieten en geen rekening hoeven houden met anderen enzo
. Ze weten verder zowiezo dat ik (als ik alleen ga) nooit langer dan 2u weg ben en ook voor t donker terug ben
.
. Moest anders op een open maïsplak achteraf rijden en in principe kan daar evenveel gebeuren
.
--> maar da's een kleine moeite en dan weten ze wanneer ze ongerust mogen worden --> hierdoor geef ik dat nu ook altijd even aan stal door
en stal wil het ook altijd graag weten
(iedereen geeft t ondertussen voortaan even door)
(pff wat klink ik zo oud
)
(Bij langere ritten ook nog een halster + touw)