Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
itsdaantje schreef:Heeft iemand nog een leuke tip?
Twee jaar geleden ben ik met een vriendin naar sierra de guara gegaan en vorig jaar naar Catalonie. Beide reizen via trailfinders, ik ben nu weer aan het rondkijken maar kan niet kiezen
itsdaantje schreef:@Salinicky, heb de foto's ff opgezocht!! Hmmm wil meteen, nu direct op vakantieIk ben niet zo heel goed met namen, volgens heette t paardje Absa of iets wat er op lijkt. Heel leuk en fijn te rijden paardje.
Bertrand is idd super met zijn paarden en dat is ook meteen het probleem... Ik ben hierdoor een tikje verwendik wil een vergelijkbare trektocht
. Het was echt heel goed; goede/leuke paarden, een mooie/uitdagende tocht en die mensen houden echt van hun paarden.
Aan de ene kant wil ik graag nog een keer daarheen, maar aan de andere kant, er zijn nog zoveel mooie gebieden om te rijden. Keuze is weer moeilijk.
Voor andere twijfelaars: zeker een aanrader!
Heb jij nog andere trektochten gereden?
(en dezelfde vragen die jij stelde, op wie heb jij gereden en heb jij foto's?)
itsdaantje schreef:Heb je een scanner?
Maar mocht ze dan helemaal los bij jullie? Bij ons nl niet, ze ging nog wel eens aan de wandel met haar partner in crime, t paardje waar mijn vriendin op reed. Hmm zouden paarden ook op hun berijder lijken?
Was overigens ook wel grappig, Bertrand er lopend achteraan om een kwartiertje later ongezadeld terug te rijden naar de groep... Doe ik hem niet na. Al hebben we wel op het laatst met touwhalster gereden. Dat was ook al een overwinning![]()
Misschien moet ik mijn trektochtmaatje toch maar overtuigen om weer terug te gaan
Salinicky schreef:itsdaantje schreef:
Heb jij nog andere trektochten gereden?
(en dezelfde vragen die jij stelde, op wie heb jij gereden en heb jij foto's?)
In mijn post een stukje hierboven heb ik foto's staan.