Paarden 4 daagse waar en wanneer

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia

Re: Paarden 4 daagse waar en wanneer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 10:45

Ik sluit me aan bij Fyliechi (hoop dat ik het zo goed geschreven heb Haha!)
Winterswijk is erg leuk. Wij hebben al een aantal jaren meegedaan.
Zowel aangespannen als onder het zadel. De rit die je dan maakt is idd hetzelfde, maar in tegengestelde richting.
(Is heel leuk als er veel paarden uit dezelfde groep meedoen en elkaar onderweg tegenkomen Haha!)
Maar het is altijd leuk en gezellig. Weer is meestal goed.
Inschrijfkosten waren vorig jaar dacht ik 8 euro.
Hoeveel avonden je meedoet is aan jezelf. Je kunt ook 1, 2 of 3 avonden rijden ipv alle vier.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:44

Wie van jullie rijden er dit jaar mee in markelo....m'n rijmaatje is afgevallen, dus als iemand nog een rijmaatje zoekt....
Markelo doe ik al bijna 7jaar achter elkaar aan mee. Ik vind het echt super, heel goed geregeld. Sowieso even een stipje ook zodat ik de andere vierdaagse nog terug kan vinden.

Jester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 08:40

Wij hadden heel graag meegereden. Helaas gaat dit niet lukken. Totaal onverwacht heeft mijn man een open hart operatie met 4 by passes moeten ondergaan. Paardrijden zit er nu even niet in en zeker geen meerdaagse. Wel gaan we naar de 4-daagse van Zorgvlied eind september. Dan moet mijn man deze weer makkelijk kunnen rijden. Uiteraard willen we volgend jaar naar Markelo gaan.
In ieder geval iedereen heel veel plezier gewenst, we zullen aan jullie denken.

Groetjes,

Monique

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:56

Gezellig tot dan! en wens je man beterschap!

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:24

Idd, wens je man heel veel beterschap. En misschien tot in Zorgvlied, moet nog even kijken of ik daarvoor vrij kan krijgen.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 14:47

Karin schreef:
Ik zie dat de meerdaagse van Markelo in 2007 niet in een weekend valt dat er een endurancewedstrijd is. Misschien rijd ik dit jaar dan wel een of twee dagen mee. Altijd leuk om (trainings)kilometers te maken, lekker dichtbij ook nog en het is een mooie omgeving daar. Ja

is daar ene site van ?

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 14:49

askazita schreef:
Karin schreef:
Ik zie dat de meerdaagse van Markelo in 2007 niet in een weekend valt dat er een endurancewedstrijd is. Misschien rijd ik dit jaar dan wel een of twee dagen mee. Altijd leuk om (trainings)kilometers te maken, lekker dichtbij ook nog en het is een mooie omgeving daar. Ja

is daar ene site van ?

Dit topic is al oud. We leven ondertussen in 2008...

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:48

Topic mag oud zijn, maar het onderwerp is natuurlijk nog wel helemaal actueel. Juist nu zit je in de tijd van alle wandel-, fiets, en natuurlijk paardenvierdaagsen

Wel jammer dat Askazita niet een paar posts ervoor heeft gekeken, want op de eerste pagina staan legio sites en contactadressen van de verschillende paardenvierdaagsen. Van Markelo is dat http://meerdaagse.hippischmarkelo.nl/

Markelo en Epe zijn dit jaar al geweest. Zorgvlied vindt plaats in september, maar zit al vol. Je kunt het nog proberen bij Holten, Dwingelo, Winterswijk en Etten-Leur. Deze laatste heeft inmiddels ook een website: http://www.recreatiemenners.nl/

In Epe hebben we een delegatie van de Bergmenners uit Barchem op bezoek gehad. Hopelijk krijgen ze daar komend jaar ook een leuke Paardenvierdaagse van de grond

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:11

EP4D schreef:
Je kunt het nog proberen bij Holten, Dwingelo, Winterswijk en Etten-Leur.

Holten = Rijssen, zie de site van de Oosterhoffruiters: http://www.oosterhoffruiters.nl/ onder 'Contact'.

Oosterhoffruiters.nl schreef:
De Hotra Avondvierdaagse 2008 is dit jaar van 26-08-2008 t/m 29-08-2008 nadere informatie volgt. Aan de Paardenvierdaagse kan men zowel onder het zadel of als menner deelnemen voor inschrijvingen voor de Paardenvierdaagse kunt U contact opnemen met... (etc.)

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:09

Karin schreef:
Holten = Rijssen, zie de site van de Oosterhoffruiters
En de Eper Paardenvierdaagse wordt georganiseerd door Koetsiersvereniging Het Apeldoornsch Gerij. Dat maakt volgens jou dat er in Apeldoorn ook een paardenvierdaagse is? Vork

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:16

Rijssen-Holten is één gemeente. Weet ik van heel dichtbij. Knipoog

De rit gaat over grondgebied van de gemeente Rijssen-Holten (en ook voor een groot deel Hellendoorn).

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:25

En de start is dagelijks in ...... juist Clown

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:29

Sorry hoor. Clown

zutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:34

je hebt ook nog de poste rit in eersel maar ik weet eiglijk niet of dat ook een meerdaagse rit is, of een hele lange (een dag)

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 15:03

De Wooldse (Winterwijkse) Paarden4daagse is dit jaar van 14 t/m 17 juli. Ja
Hopelijk kan ik dit jaar inderdaad de 4 dagen meedoen ipv 20 minuten... Scheve mond

De organisatie heeft het prima voor elkaar Ja , dat bleek vorig jaar wel toen ik mijn knieschijf gebroken had na een tik van vriendin paard. Heb een heel pakket gekregen met producten en er is op de laatste avond van de 4daagse nog aandacht aan geschonken in de zin van: het blijven toch paarden....

Onder het zadel = 5 euro en aangespannen = 10 euro, hiervoor mag je 4 dagen meedoen. Mag ook minder natuurlijk.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:54

Was jij dat! Ik doe dit jaar ook weer mee, wordt voor mij al de 5e keer en ik vind het helemaal geweldig. Mooie ritten en goed georganiseerd en natuurlijk een prachtige omgeving rondom Winterswijk!!

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:58

dwingelose vierdaagse start op woensdag 16 juli as

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 14:01

trouwens kijk eens op t bericht van t criollo weekend op deze bladzijde.Aankomen vrijdag 5 september en weg op maandag in kootwijkerbroek.Tis niet alleen voor criollo liefhebbers!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 19:57

Ik wist niet eens dat dit bestond (stom), ik vroeg mij af of ik ergens nog in kan schrijven voor een meerdaagse rit?, ik zag bij dwingeloo 80 euro, maar ik wil graag meer info, wie heeft dit ?
http://www.stalvos.nl/freetext.asp?content=&ftmod=freetext_000000020 ik wordt hier niet zo wijs van als leek:P.. wie kan me helpen zodat ik toch nog mee kan?