ik heb zelf eigenlijk alleen op zondag tijd... weet niet of jij dan kunt??
en of er meer mensen mee gaan haha, dan hebben we een soort bokt minimeeting richting westerpark
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kitjuh schreef:Ik wil best wel een keertje samen met iemand rijden, maar houd er dan wel rekening mee dat wij niet super snel zijn, amigo is tenslotte al 20

kitjuh schreef:haha tuurlijk tamaar! en idd bedoel ik die molen, ik weet het wel alleen vergeten m´n hersenen het af en toe
ik zal even kijken of ik volgende week zondag amigo mag/kan doen. misschien kunnen we dan gaan?
) kitjuh schreef:ow ik heb al een vermoeden waar je verkeerd bent gegaan! ik kom zelf altijd zo aangereden dat hcn/molenkamp en de molen zelf aan mijn linkerhand zitten. ik denk dat bij jou de molen aan je rechterhand zat toen je naar het westerpark toe wilde? je bent nu eerder richting delftsehout gereden volgens mij. Ik heb de straatnamen die je moet hebben in een post hierboven genoemd.
Bedankt voor je reactie!
. kitjuh schreef:je moet nog voor HCN maar ietsjes na de molen rechtsaf succes!

het is echt wel een eindje weg hoor. ik fiets het weleens en daar doe ik al 45 minuten over! Zou ik eerder madesteijn ingaan 
kitjuh schreef:Mijn omschrijving van het balijbos: 1 grote vlakte, bagger ruiterpaden als je het al zo kunt noemen (overal stenen enzo) en je bent er heel snel doorheen gereden. Ik zelf vind het balijbos leuk om voor of na het westerpark even mee te pikken. Maar goed ieder z'n mening he
Is echt geen leuk 'bos' ( je kan het eigenlijk niet eens een bos noemen, Het zijn meer een paar bomen) weinig aan dus. Jamezy schreef:kitjuh schreef:haha tuurlijk tamaar! en idd bedoel ik die molen, ik weet het wel alleen vergeten m´n hersenen het af en toe
ik zal even kijken of ik volgende week zondag amigo mag/kan doen. misschien kunnen we dan gaan?
Uhm... ik als Randstad-kneus ben dan volgens mij verkeerd gereden vandaag? Molen? De enige molen die ik ken is bij Hippisch Centrum Nootdorp? Daar ben ik dus inderdaad rechts gegaan, langs de Dobbe, fietspad gevolgd. Zat ik ineens in Pijnacker? Ben toen maar omgekeerd![]()
Dus please, tell me; waar ben ik verkeerd gegaan en hoe had ik dan wel moeten gaan?
(Ik zag wel een vaag bruggetje, even voorbij een benzinepomp (Shell volgens mij) en scouting-gebeuren, met een Staatsbosbeheer-bordje erbij, maar helaas, er waren van die fietshekken geplaatst... No way dat ik daar met m'n knollebol doorheen pas)
Auky schreef:Heeft iemand hier trouwens een idee of Delftse Hout makkelijk te bereiken is vanuit Rijswijk (laten we zeggen manege de Voortstede)?