Kilometervraagje voor Delft e.o.!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

Re: Kilometervraagje voor Delft e.o.!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:43

lijkt me leuk om een keertje samen met jou te gaan rijden hahaha alleen mijn paard staat wel op de rcp dus doe er wel ff-ies over om bij de molenkamp (weet dat je het zo niet meer mag noemen maar toch haha) te komen....
ik heb zelf eigenlijk alleen op zondag tijd... weet niet of jij dan kunt??
en of er meer mensen mee gaan haha, dan hebben we een soort bokt minimeeting richting westerpark Lachen

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:52

van rcp naar molenkamp is niet zo ver joh! wij staan zelfs nog ietsjes verderweg! er zullen vast nog wel wat mensen zijn die mee willen, ook enkele stalgenoten van me. Amigo is mijn verzorgpaard en doe het op wisselende dagen. Zodra ik weer een keertje op zondag kan/mag laat ik het weten. uiteraard moeten we wel mooi weer hebben Haha!

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 08:39

kitjuh schreef:
Ik wil best wel een keertje samen met iemand rijden, maar houd er dan wel rekening mee dat wij niet super snel zijn, amigo is tenslotte al 20 Lachen

Mijn paardje is 19; ik zal vandaag eens kijken hoe lang wij er over doen Haha!
Bedankt voor de aanwijzingen! Ja

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 11:53

Kitty, jij bedoelt molen "de vang", denk ik. Dat restaurant.
Ik wil ook nog steeds een keer naar het westerpark. Mag ik dan met mijn, ook niet al te snelle tinker, met jullie mee? De komende zondagen ben ik zowaar vrij, morgen, volgende week en die week erna.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 12:27

haha tuurlijk tamaar! en idd bedoel ik die molen, ik weet het wel alleen vergeten m´n hersenen het af en toe Tong uitsteken
ik zal even kijken of ik volgende week zondag amigo mag/kan doen. misschien kunnen we dan gaan?

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 17:08

kitjuh schreef:
haha tuurlijk tamaar! en idd bedoel ik die molen, ik weet het wel alleen vergeten m´n hersenen het af en toe Tong uitsteken
ik zal even kijken of ik volgende week zondag amigo mag/kan doen. misschien kunnen we dan gaan?

Uhm... ik als Randstad-kneus ben dan volgens mij verkeerd gereden vandaag? Molen? De enige molen die ik ken is bij Hippisch Centrum Nootdorp? Daar ben ik dus inderdaad rechts gegaan, langs de Dobbe, fietspad gevolgd. Zat ik ineens in Pijnacker? Ben toen maar omgekeerd Huilen

Dus please, tell me; waar ben ik verkeerd gegaan en hoe had ik dan wel moeten gaan?

(Ik zag wel een vaag bruggetje, even voorbij een benzinepomp (Shell volgens mij) en scouting-gebeuren, met een Staatsbosbeheer-bordje erbij, maar helaas, er waren van die fietshekken geplaatst... No way dat ik daar met m'n knollebol doorheen pas Haha!)

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:27

ow ik heb al een vermoeden waar je verkeerd bent gegaan! ik kom zelf altijd zo aangereden dat hcn/molenkamp en de molen zelf aan mijn linkerhand zitten. ik denk dat bij jou de molen aan je rechterhand zat toen je naar het westerpark toe wilde? je bent nu eerder richting delftsehout gereden volgens mij. Ik heb de straatnamen die je moet hebben in een post hierboven genoemd.

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:29

kitjuh schreef:
ow ik heb al een vermoeden waar je verkeerd bent gegaan! ik kom zelf altijd zo aangereden dat hcn/molenkamp en de molen zelf aan mijn linkerhand zitten. ik denk dat bij jou de molen aan je rechterhand zat toen je naar het westerpark toe wilde? je bent nu eerder richting delftsehout gereden volgens mij. Ik heb de straatnamen die je moet hebben in een post hierboven genoemd.

Ik kom 'van achteren' aangereden; ik neem eerst een stuk mee van de Dobbelplas en rijd dus langs hun weides. Maar de volgende keer moet ik daar dus naar links, langs HCN, dan heb ik inderdaad de molen aan mijn linkerhand zitten. Ik zag idd ook helemaal nergens wat voor straatnaambord dan ook Clown

Word volgend weekend continued Haha! Bedankt voor je reactie!

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:57

je moet nog voor HCN maar ietsjes na de molen rechtsaf succes!

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:26

ik weet niet of we nog een keerjt emet z'n alle gaan??
maar aan komende zondag kan ik niet, heeft mijn zus wedstrijd op de HCN met me paardje....

de weken ernaa kan i op zondag in princiepe wel gewoon!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:39

Ik weet niet of jullie het goed vinden, als ik een keertje mee ga met Sofia?
DH en Dobbeplas ken ik intussen wel dromen Koe.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 10:48

ik maak er wel even een speciaal topic bij boktmeetings voor aan

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 10:53

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 15:22

kitjuh schreef:
je moet nog voor HCN maar ietsjes na de molen rechtsaf succes!

Ahaaa! Volgens mij heb ik wel een idee nu, ja Haha!

Westerpark is meteen wel een flink eind weg. Balijbos op dezelfde route? En hoe ziet er daar uit, ook qua paden? (Kun je er een beetje voluit en met zicht galopperen, of is het een soort Delftse Hout-rampenplan, met om iedere tien meter een fietspad over het ruiterpad?)

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 19:37

Mijn omschrijving van het balijbos: 1 grote vlakte, bagger ruiterpaden als je het al zo kunt noemen (overal stenen enzo) en je bent er heel snel doorheen gereden. Ik zelf vind het balijbos leuk om voor of na het westerpark even mee te pikken. Maar goed ieder z'n mening he Knipoog

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:41

Heeft iemand hier trouwens een idee of Delftse Hout makkelijk te bereiken is vanuit Rijswijk (laten we zeggen manege de Voortstede)?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:01

manege de voortstede is vlakbij mijn huis Lachen het is echt wel een eindje weg hoor. ik fiets het weleens en daar doe ik al 45 minuten over! Zou ik eerder madesteijn ingaan

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:05

kitjuh schreef:
Mijn omschrijving van het balijbos: 1 grote vlakte, bagger ruiterpaden als je het al zo kunt noemen (overal stenen enzo) en je bent er heel snel doorheen gereden. Ik zelf vind het balijbos leuk om voor of na het westerpark even mee te pikken. Maar goed ieder z'n mening he Knipoog

Ben het helemaal met jou eens Lachen Is echt geen leuk 'bos' ( je kan het eigenlijk niet eens een bos noemen, Het zijn meer een paar bomen) weinig aan dus.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 05:58

Jamezy schreef:
kitjuh schreef:

Uhm... ik als Randstad-kneus ben dan volgens mij verkeerd gereden vandaag? Molen? De enige molen die ik ken is bij Hippisch Centrum Nootdorp? Daar ben ik dus inderdaad rechts gegaan, langs de Dobbe, fietspad gevolgd. Zat ik ineens in Pijnacker? Ben toen maar omgekeerd Huilen

Dus please, tell me; waar ben ik verkeerd gegaan en hoe had ik dan wel moeten gaan?

(Ik zag wel een vaag bruggetje, even voorbij een benzinepomp (Shell volgens mij) en scouting-gebeuren, met een Staatsbosbeheer-bordje erbij, maar helaas, er waren van die fietshekken geplaatst... No way dat ik daar met m'n knollebol doorheen pas Haha!)

Als je bij de sporthal bent de rotonde linksaf, stukje door de woonwijk, linksaf naar beneden bij de C1000, onderaan weer links en dan 2e straatje rechts, aan het eind wandelbordjes balij volgen, onder het spoor door eind fietspad linksaf de nieuwkoopseweg op en dan ergens rechts het balijbos in.
Dat smalle bruggetje pas je idd niet over met je paard. dus je moet ff om dat stukje bos heen rijden.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 06:00

Auky schreef:
Heeft iemand hier trouwens een idee of Delftse Hout makkelijk te bereiken is vanuit Rijswijk (laten we zeggen manege de Voortstede)?

Volgens mij niet echt want je moet dan dwars door delft en door een wirwar van snelwegen, zou er met het paard zo snel geen route weten om er te komen.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 08:02

Oké bedankt. Hoorde iemand namelijk erover dat het niet zo ver moest zijn. Maar als ik dit hoor, laat ik het idee maar varen Haha!