Ik vind gááááán soms zelfs onverantwoordelijk maar goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Lindsey, je hebt helemaal gelijk, als je geen buitenrijmogelijkheden hebt dan is een buitenrit (strandrit/bosrit) speciaal. Als je idd altijd op het strand rijdt dan is een bosrit wel eens leuk om te doen en andersom.
Wat mij echter op viel in dit topic is dat veel van de posters een strandrit automatisch zien als GAAAN!! inderdaad. Dat vind ik een rare misvatting. Op het strand kun je net zo rijden als dat je anders zou doen in het bos dus wat dat betreft zie ik geen verschil.
Dan komt ik automatisch op de post van Wendos85. Meeste paarden, als ze voor het eerst op het strand zijn, zien het strand helemaal niet als GAAAN!!. Integendeel zelfs, meeste paarden zijn nogal overdonderd door de hele situatie. Als je wilt racen zul je ze dit echt zelf moeten vertellen. En ja, als je dat dan vaak genoeg doet op het strand dan wordt het vanzelf wel GAAAN!! op het strand.
Een strandrit kan net zo rustig zijn als een bosrit of een rit langs de weg.
sgboelens schreef:alleen ik raad aan, aan mensen die wat hoger in de dressuur rijden om niet in rengalop te gaan (want je rijd alles wat je erin hebt gestopt aan ontspanning verzameling enz. rijd je erweer uit) maar je moet het zelf weten![]()
NinaTijger schreef:sgboelens schreef:alleen ik raad aan, aan mensen die wat hoger in de dressuur rijden om niet in rengalop te gaan (want je rijd alles wat je erin hebt gestopt aan ontspanning verzameling enz. rijd je erweer uit) maar je moet het zelf weten![]()
ik heb hier geen problemen meeik rij zelf M2 en ze blijf rustig tijdens de dressuur.
maar ik kom ook niet zo heel vaak op het strand
en ik ga juist zo hard om der koppie even te legen
Bluebontje schreef:Ik kan iedere dag op het strand rijden, voor mij is het niets bijzonders meer. Ik zou dus heel graag in de bossen willen rijden of op de heide.