Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik gooi de teugels trouwens niet helemaal los want dan zit ik binnen no-time in de graskant

natuurlijk hou ik contact met haar, ze is soms ook een beetje druk dus dan zorg ik ervoor dat ik meer contact hou en evt. been geef of haar even uit laten razen, ze vind het nl. geweldig om te crossen in het bos
ze zit dan ook helemaal met haar hoofd te zwaaien omdat ze het zo leuk vind
Wan schreef:ik heb toevallig vandaag nog buitengereden en ik heb haar ook maar een beetje laten lopennatuurlijk hou ik contact met haar, ze is soms ook een beetje druk dus dan zorg ik ervoor dat ik meer contact hou en evt. been geef of haar even uit laten razen, ze vind het nl. geweldig om te crossen in het bos
ze zit dan ook helemaal met haar hoofd te zwaaien omdat ze het zo leuk vind
dan gaat ze lekker ontspannen lopen enz.. maar die moet ook altijd even lekker uitvliegen, even der energie kwijt
maar mijn verzorgpony doet het aan het eind ook nog hoor.. ze is dan niet druk maar ze vind het zo geweldig en bij het meisje wat er voor mij op reed lieten ze haar altijd hard gaan dus nu is ze dat nog helemaal gewend, zodra we richting huis gaan heeft ze er ook zo'n zin aan, of als ze een heeele lange weg voor zich ziet gaan
maar dat is puur enthousiasme (van beide). Ik merk wel dat wanneer ik een paar uur het bos in geweest ben Mandorra tijdens het dressuren weer heerlijk los is! 

Hij luisterd heel erg lief, is volkomen verkeersmak, doet precies wat ik zeg, tot het punt dat ik iets meer van hem ga vragen. Hij steekt zijn neus de lucht in en lacht me keihard uit!