Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JeaDH schreef:Searcher schreef:Aan welke straat is deze parkeerplaats?
[ [url=m/jxwLDZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jorex schreef:Hangt ervan af hoe groot je paard is, ik men ook gewoon op de ruiterpaden. Mijn sulky is 95cm breed, pony 84cm hoog en de paden zijn meer dan breed genoeg om elkaar te passeren op de ruiterpaden. Juist op de menpaden kun je niet elkaar passeren met een grote wagen en er liggen omgewaaide bomen waar staatsbosbeheer niks aan doet. Dus ik men liever op de ruiterpaden dan op de menpaden. Dus als je graag in de polder wilt mennen, is het zeker een leuk gebied, zoek je graag het bos op, dan is Drents-Friese wold vele malen beter.
Zolang je maar niet richting de Finne gaat, daar ligt die boom.
En staat het onkruid inclusief brandnetels metershoog op het laatste stuk.
SunnyHorse schreef:Ha Friesfanaat, dan zijn we denk ik “een soort van buren”. En ook een collega Fries fanaat![]()
Blauwe bos beschouw ik ook als mijn achtertuin omdat dit meest dichtbij rijbos is. Ik pak de ingang vanaf Waskemeer. Rij je daar nog regelmatig?
Onder het zadel is het verder prima verkennen, en kun je prima wat paden pakken om te verkennen, maar snap dat met een menwagen erg vervelend is met die onduidelijke wegwijzering. Dan kun je lastiger een pad induiken op de gok. Zou je eigenlijk een keer onder begeleiding moeten. Wil best een keer mee hoor.
SunnyHorse schreef:Ha Friesfanaat, dan zijn we denk ik “een soort van buren”. En ook een collega Fries fanaat![]()
Blauwe bos beschouw ik ook als mijn achtertuin omdat dit meest dichtbij rijbos is. Ik pak de ingang vanaf Waskemeer. Rij je daar nog regelmatig?
Onder het zadel is het verder prima verkennen, en kun je prima wat paden pakken om te verkennen, maar snap dat met een menwagen erg vervelend is met die onduidelijke wegwijzering. Dan kun je lastiger een pad induiken op de gok. Zou je eigenlijk een keer onder begeleiding moeten. Wil best een keer mee hoor.