Sleutelhanger met telefoon nummer

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:15

Ik heb toen via iemand op facebook dit laten graveren. Was €5,95 en hangt aan mijn zadel. Achterzijde mijn telefoonnummer. Afbeelding
Afbeelding

minouesmee

Re: Sleutelhanger met telefoon nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:18

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:27

Hier ook die van Dabo, fijn dingetje. Aan beide kanten een telefoonnummer erop en dat biothane is licht en slijtvast :)

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:12

Daihyo schreef:
Marije_jiplover schreef:
Dogtag heb ik aan mijn zadel hangen, en een ruitervergunning die een heel klein haakje/klipje heeft, waar 't ringetje van de dogtag aan hangt.

Ik heb exact hetzelfde gedaan. Werkt prima :j

Heb ik ook en ben er echt blij mee, je weet maar nooit wanneer die van pas komt! Al hoof ik dat het nooit nodig zal zijn. :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:17

Ook hier een dogtag aan mijn zadel hangen. Mijn nummer en die van mijn partner er op staan.

Ooit 1x er af gevallen buiten, ze stond keurig te wachten tot ik weer opstond en stapte toen rustig richting huis (en ik strompelde zo hard mogelijk er achteraan om haar te vangen) :') :wave:
Verwacht dus niet dat ze er tussenuit knijpt maar dat ding hangt er aan en het kan nooit kwaad.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:40

Tja, ik zou ze denk ik zowel aan mijn zadel als aan mijn hoofdstel willen als ik het zo lees.
Laten die ijzeren plaatjes geen beschadigingen op je zadel na? Van die Hema tags lijken wel handig maar ik rij ook vaak in de regen dus ben bang dat het papiertje dan nat wordt.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:49

@Muiz waar zou het moeten beschadigen?
Ik had 'm jarenlang aan 't voorste ringetje van m'n zadel (voor borsttuig).
Huidige pony rijd ik met borsttuig, dus daar hangt hij aan 't borsttuig.
Maar heb geen schade aan mijn zadel door de metalen dogtag hoor.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:52

Ik heb een katten koker aan mijn zadel.
En een buidel voor mezelf als ik alleen ga.

Naam paard, mijn nummer en die van stal.

In de buidel.
Mijn naam. Telefoonnummer stal. Telefoon nummer vriend.
En dat ik goed verzekerd ben, dus bel maar ambulance als je mijn buideltasje open moet maken. Dikke kans dat ik dan bewusteloos ben.

Naam paard en uiterlijke kenmerken er op. En waar gestald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:12

maralyn schreef:
Ik heb een katten koker aan mijn zadel.
En een buidel voor mezelf als ik alleen ga.

Naam paard, mijn nummer en die van stal.

In de buidel.
Mijn naam. Telefoonnummer stal. Telefoon nummer vriend.
En dat ik goed verzekerd ben, dus bel maar ambulance als je mijn buideltasje open moet maken. Dikke kans dat ik dan bewusteloos ben.

Naam paard en uiterlijke kenmerken er op. En waar gestald.

Een slag groter is een micro container.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:29

@Marije, geen idee. Ik zou bang zijn dat die dogtags krassen geven op je zadel. Dat zou ik echt zonde vinden.
Al is je paard kwijtraken ook geen pretje :')

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:24

Muiz schreef:
@Marije, geen idee. Ik zou bang zijn dat die dogtags krassen geven op je zadel. Dat zou ik echt zonde vinden.
Al is je paard kwijtraken ook geen pretje :')

Hier ook een dogtag, maar geen krassen, ik heb hem ook aan het ringetje van het borsttuig hangen. Meestal steek ik hem onder het flapje van de stijgbeugelophanging, maar hij hangt ook wel eens los. Nu al dik een jaar en geen krassen te zien.

Ik heb naast mijn naam en telefoonnummer ook het gsm-nummer van mijn moeder erop staan. Mocht er iets met mij gebeurt zijn en ik ben niet meer in staat mn telefoon op te nemen. Of, waarschijnlijker, ik ben bovenop mn telefoon gevallen en die is stuk.
Ik heb ook in het hoesje van mijn telefoon een blaadje zitten met mijn, paardlief en ouders hun gegevens. Plus in mn telefoon zijn verschillende ICE contacten opgeslagen, deze kun je ook bellen als mn telefoon vergrendelt is. (stel ik ben bewusteloos, telefoon is nog heel en een wandelaar zonder telefoon vind me, dan kan hij met mijn telefoon 112 en mijn vooropgestelde contacten bellen).
Misschien heb ik er een beetje teveel over nagedacht, maar ik ben eigenlijk altijd alleen op pad en ben liever goed voorbereid