kwita schreef:Ja ik heb ervaring met de wuzzi zo wordt dat apperaatje op het werk genoemd, ik werk in de ouderen zorg op een speciale afdeling.Het ding zelf is oer sterk en gaat niet zomaar kapot. Bij ons ging die ook wel eens af als hij in een broekzak klem zat of als iemand zich hard in een stoel liet vallen, ben dus benieuwd wat die doet als je licht-rijd, galoppeerd of springt!.
Maar is je paard echt een bangerik of waarom is die zo gevaarlijk buiten? is het een idee om daar iets aan te doen. Je thuisfront heeft natuurlijk wel gelijk omdat ze om je geven, en het zou vreselijk zijn dat ze je moeten zoeken en niet weten waar je bent in geval van nood!
Nee nee mijn paard is zeker geen gevaarlijk dier. Dat heb ik ook nergens gezegd. We rijden veel in het bos en vaak alleen. En los van alles is en blijft het een dier dat schrikt. En ik blijf een mens, die af en toe gewoon niet genoeg oplet of niet snel genoeg is (zoals afgelopen weekend).
Ik ben van plan om hem aan een keycord om m’n hals en onder m’n bodywarmer of jas te dragen zodat ie niet te veel beweegt.