(paarden) stage in Nieuw Zeeland!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kally

Re: (paarden) stage in Nieuw Zeeland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:11

Leuk hoor is ook weer een aparte tak vd sport waar je dan weer hebt kunnen kijken...
super tijd heb je gehad daar....

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 18:26

kally schreef:
Leuk hoor is ook weer een aparte tak vd sport waar je dan weer hebt kunnen kijken...
super tijd heb je gehad daar....

ja precies! jaa het was echt geweldig. het grappige is eigenlijk dat ik in het begin stage wilde lopen in Belgie... en toen uiteindelijk toch maar gekozen voor NZ _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:26

BlackBeautyZ schreef:
kally schreef:
Aha....zag het niet in je verhaal staan vandaar de vraag maar daar alleen wezen kijken of
ook wat ervaring opgedaan?

ik zag idd dat ik het niet zo duidelijk verwoord had. ik was met mijn familie die in NZ woont naar een race geweest. Mijn familie kende een racepaarden trainer en hij bood aan dat we mee mochten kijken naar zijn stal en paarden. hij heeft me ook racebeelden terug laten kijken van grote dagen waarop zijn paarden wonnen. ook heeft hij mij ontzettend veel uitgelegd over die tak van sport, echt heel erg interessant.

Wat tof! Bij wie ben je wezen kijken? :D En wat een onwijs gave ervaring overall!

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 18:32

Mkango schreef:
Wat tof! Bij wie ben je wezen kijken? :D En wat een onwijs gave ervaring overall!

Bij Steve..... achternaam moet ik dalijk even in het boekje terug zoeken. (is al een tijdje geleden oepss..) het was inderdaad echt super gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:36

BlackBeautyZ schreef:
Mkango schreef:

Bij Steve..... achternaam moet ik dalijk even in het boekje terug zoeken. (is al een tijdje geleden oepss..) het was inderdaad echt super gaaf!

Stephen Marsh?

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 18:39

Mkango schreef:
Stephen Marsh?

nee... goh dat ik nu niet op die naam kan komen...

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 19:46

Bah...wees maar blij dat je naar NZ bent gegaan....te mooie ervaring...België kan altijd nog...

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 11:13

De trainer zijn naam is Steven Ralph!