Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Leuk topic, ik stip even aan. Ik wil dit gaan doen met mijn tinker en shet als handpaard. Jullie houden het handpaard vast volgens mij? Niemand die zijn handpaard vastbindt aan het zadel? En is het paard waar jullie op zitten dan met 1 hand te sturen als je je andere hand gebruikt voor het handpaard?
Wijslander schreef:Eens Ibbel, al zijn die van mij samen wel een stuk drukker dan apart! Moet met draven stevig in het zadel blijven zitten en af en toe op de rem, anders gaan we steeds harder. Maargoed wij zijn ook nog niet zo heel lang bezig.
Die foto met 6 paarden is inderdaad gaaf, hoe kan dat makkelijk zijn?!
Monique1963 schreef:Leuk topic, ik stip even aan. Ik wil dit gaan doen met mijn tinker en shet als handpaard. Jullie houden het handpaard vast volgens mij? Niemand die zijn handpaard vastbindt aan het zadel? En is het paard waar jullie op zitten dan met 1 hand te sturen als je je andere hand gebruikt voor het handpaard?
JoycexEnya schreef:Ik bind haar vast aan mijn pommel met een paardenknoop en houd haar ook nog vast. Mocht ik per ongeluk loslaten zit ze nog aan het zadel
sanso schreef:Even offtopic; wat een retegave ijslanders heb jij zeg
JoycexEnya schreef:Iemand die ik volg op youtube deed ook haar paard los, volgens mij wel in een gebied waar schapen loopt dacht ik. Zou dat echt nooit durven.
Edit:deze dus
[ Video ]