Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
Maar ook dit is geen optie als je een heel kleintje bij je hebt haha xLeoniee schreef:Ik wil ook wel een keer gaan fietsen en op buitenrit enzo is ze 1000% verkeersmak.. maar zijn jullie nooit bang dat ze toch ergens van opzij springen?
xLeoniee schreef:Ik wil ook wel een keer gaan fietsen en op buitenrit enzo is ze 1000% verkeersmak.. maar zijn jullie nooit bang dat ze toch ergens van opzij springen?
NoorWJ schreef:Ik doe het ook wel eens met mijn verzorgshet, alleen hoe doen andere mensen met een kleine pony dat bij het (in- en uit)stappen? Dat gaat zo langzaam dat fietsen niet te doen is, en lopen met een fiets en pony voor 20 minuten in totaal vind ik behoorlijk vervelend lopen.
Ik ga ook niet met de fiets naar stal, dus dan zal ik moeten vragen of ik er eentje kan lenen op stal van iemand.. (T is voor mij 22 km enkele reis, dat vind ik iets te enthousiast om te fietsen op een doordeweekse avond na mijn werk).