Mobiel mee in het bos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mobiel mee in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:14

Gewoon in m'n broekzak. Werkt prima dus waarom wat anders aanschaffen.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:18

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:33

Kendra schreef:
Flipbelt heb ik al een paar keer naar gekeken, lijkt ideaal, maar heb je daar geen last van in draf (Omdat ie over je heupen zit)?

Ik neem aan dat dat hetzelfde is als een spibelt. Maar ik voel die niet eens zitten. Ik doe hem als riem door de lusjes van mijn rijbroek.

titan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:35

Heb een aantal rijbroeken van fouganza waar op het bovenbeen en speciaal zakje met rits zit voor de mobiel (passen ook grotere modellen)
Ideaal! Geen last van met rijden en makkelijk bij de hand.

MarilynLoony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:36

Ik steek hem in mijn kous, werkt perfect :Y)

Sequinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:42

Ik heb een vrij plat heuptasje bij Aliexpress gehaald, groot genoeg om wat meer dan je mobiel mee te nemen (hoevenkrabber bijvoorbeeld) maar plat genoeg om niet te storen tijdens draf/galop

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:46

Ik heb mijn jasje nu om mijn middel. Anders heb ik geen sleutels van huis mee en geen mobiel. Niet heel handig. :')

Is goed te doen en mocht ik langer buiten zijn dan gepland en geen zonnebrand mee hebben, kan ik desnoods jasje nog aan doen als bescherming. :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:47

Bodywarmer

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 22:06

Kendra schreef:
Flipbelt heb ik al een paar keer naar gekeken, lijkt ideaal, maar heb je daar geen last van in draf (Omdat ie over je heupen zit)?

Totaal niet, heb er een endurancewedstrijd mee uitgereden, was bijna vergeten dat ik hem om had.

Je kan kiezen hoe je hem draagt: om je middel of op je heupen. Ik doe hem altijd vrij laag, dat vind ik prettiger zitten. Nog geen enkele keer gehad dat ik hem voelde, zelfs niet met telefoon en sleutelbos eriin (zit een haakje in voor je sleutel)
Ik heb hem altijd binnenste buiten (dus met de opening naar binnen), en ook nog nooit gehad dat er wat ging schuiven. Telefoon draag ik voorop, kan er dan ook heel makkelijk bij mocht er wat zijn.

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-17 08:22

Telpeva schreef:
Ik heb een goedkope smartwatch uit china waarmee ik kan bellen, zo kan ik de smartphone thuis laten. Ik heb een Galaxy note, daar zijn wel hoesjes en tasjes voor, maar dat hele model is gewoon te groot en onhandig rondom paarden imo. Zodoende, smartwatch met een eigen simkaart.

Kost geen drol meer tegenwoordig
http://www.miniinthebox.com/nl/dz09-sli ... 35711.html

Dit lijkt me misschien wel een hele goede oplossing! Alleen heb ik een iphone 6s, maakt dat iets uit voor deze link die je me hebt gestuurd? *\o/* en hoe kun je dan bellen aangezien je mobiel verbonden moet zijn met bluetooth van je mobiel toch? Kun je dan nog steeds bellen als je ver van huis bent?/ Blijft de verbinding met de mobiel dan? En moest je een nieuw abbonement afsluiten voor de simkaart? :P

Tinkerjoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:30

Afbeelding
Deze :D Bovenste riem onderje middel. Onderop een riempje voor om je been.
Klappert niet. En in t grootste vak zou je zelfs een paardenpaspoort kwijt kunnen.
Laatst bijgewerkt door Tinkerjoris op 26-05-17 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-17 08:31

Anoniem schreef:

bij mij viel ie er dus uit, daarom dus op zoek naar wat anders.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:39

_AnnelotD schreef:
Anoniem schreef:

bij mij viel ie er dus uit, daarom dus op zoek naar wat anders.

Ik ook altijd in broekzak (als ik geen jas aan heb), drukknoopje dicht en geen probleem.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:41

Drukknoopje kan heel makkelijk losschieten met een val of iets dergelijks. Telefoon zit mij trouwens niet lekker in een broekzak tijdens het rijden.

_Harry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:43

Ik heb hem altijd in een zak. Broekzak past niet maar meestal heb ik wel iets aan met een zak. Jasje, bodywarmer oid.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:47

har166 schreef:
Ik heb een speciaal hoesje gemaakt door dabodesign ( zit hier op bokt ) en check even haar facebook. Ik ben echt fan! Hij kan om mn arm en mn been.

Voor mij heeft ze een tasje gemaakt,
Die ik aan mijn zadel klik.
Reuze handig.

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 09:13

_AnnelotD schreef:
Telpeva schreef:
Ik heb een goedkope smartwatch uit china waarmee ik kan bellen, zo kan ik de smartphone thuis laten. Ik heb een Galaxy note, daar zijn wel hoesjes en tasjes voor, maar dat hele model is gewoon te groot en onhandig rondom paarden imo. Zodoende, smartwatch met een eigen simkaart.

Kost geen drol meer tegenwoordig
http://www.miniinthebox.com/nl/dz09-sli ... 35711.html

Dit lijkt me misschien wel een hele goede oplossing! Alleen heb ik een iphone 6s, maakt dat iets uit voor deze link die je me hebt gestuurd? *\o/* en hoe kun je dan bellen aangezien je mobiel verbonden moet zijn met bluetooth van je mobiel toch? Kun je dan nog steeds bellen als je ver van huis bent?/ Blijft de verbinding met de mobiel dan? En moest je een nieuw abbonement afsluiten voor de simkaart? :P

Je smartwatch moet niet verbonden zijn met je mobiele telefoon om te kunnen bellen aangezien er in de smartwatch zelf een simkaart zit. Hier al je dan ook een abbonement voor moeten afsluiten inderdaad.

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 09:35

Tinkerjoris schreef:
[ [url=m/8kg9Ej.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klappert niet. En in t grootste vak zou je zelfs een paardenpaspoort kwijt kunnen.

Waar heb je deze vandaan?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 09:38

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 09:53

tones schreef:
har166 schreef:
Ik heb een speciaal hoesje gemaakt door dabodesign ( zit hier op bokt ) en check even haar facebook. Ik ben echt fan! Hij kan om mn arm en mn been.

Reuze handig.

Tot je van je paard valt en paardlief wegrent -O-

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 12:23

Ineke2 schreef:
tones schreef:

Reuze handig.

Tot je van je paard valt en paardlief wegrent -O-

Zie het al voor me :') Middle of nowhere... now what :')

Tinkerjoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 13:59

tjaakje schreef:
Tinkerjoris schreef:
[ [url=m/8kg9Ej.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heb je deze vandaan?

Aliexpress voor 15 euro thuis!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 16:30

Omdat dit geen rijtechnische discussie is verplaats ik je topic van RT-D naar BRT.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 17:12

Izzy19 schreef:
_AnnelotD schreef:

Je smartwatch moet niet verbonden zijn met je mobiele telefoon om te kunnen bellen aangezien er in de smartwatch zelf een simkaart zit. Hier al je dan ook een abbonement voor moeten afsluiten inderdaad.

Klopt volledig, je kan je iphone dus thuis laten als je hiervoor zou kiezen ts, die heb je voor deze smartwatch niet nodig. Het model uit die link is, even heel oneerbiedig kort door de bocht, hetzelfde als een gewone goedkope mobiele telefoon, maar deze heeft de vorm van een horloge. Hij kan nog iets meer dan dat, maar zo kan je hem denk ik het beste zien. Het is een goedkope 2e telefoon, voor erbij, zodat je niet je grote dure smartwatch mee hoeft te nemen.

sacha04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 18:02

Ik heb zo'n sportband voor om je arm. Is echt ideaal! Vroeger deed ik m'n telefoon nog wel eens in m'n laars maar dat was niet de beste oplossing