Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kendra schreef:Flipbelt heb ik al een paar keer naar gekeken, lijkt ideaal, maar heb je daar geen last van in draf (Omdat ie over je heupen zit)?
Telpeva schreef:Ik heb een goedkope smartwatch uit china waarmee ik kan bellen, zo kan ik de smartphone thuis laten. Ik heb een Galaxy note, daar zijn wel hoesjes en tasjes voor, maar dat hele model is gewoon te groot en onhandig rondom paarden imo. Zodoende, smartwatch met een eigen simkaart.
Kost geen drol meer tegenwoordig
http://www.miniinthebox.com/nl/dz09-sli ... 35711.html
_AnnelotD schreef:Telpeva schreef:Ik heb een goedkope smartwatch uit china waarmee ik kan bellen, zo kan ik de smartphone thuis laten. Ik heb een Galaxy note, daar zijn wel hoesjes en tasjes voor, maar dat hele model is gewoon te groot en onhandig rondom paarden imo. Zodoende, smartwatch met een eigen simkaart.
Kost geen drol meer tegenwoordig
http://www.miniinthebox.com/nl/dz09-sli ... 35711.html
Dit lijkt me misschien wel een hele goede oplossing! Alleen heb ik een iphone 6s, maakt dat iets uit voor deze link die je me hebt gestuurd?en hoe kun je dan bellen aangezien je mobiel verbonden moet zijn met bluetooth van je mobiel toch? Kun je dan nog steeds bellen als je ver van huis bent?/ Blijft de verbinding met de mobiel dan? En moest je een nieuw abbonement afsluiten voor de simkaart?
Izzy19 schreef:_AnnelotD schreef:Dit lijkt me misschien wel een hele goede oplossing! Alleen heb ik een iphone 6s, maakt dat iets uit voor deze link die je me hebt gestuurd?en hoe kun je dan bellen aangezien je mobiel verbonden moet zijn met bluetooth van je mobiel toch? Kun je dan nog steeds bellen als je ver van huis bent?/ Blijft de verbinding met de mobiel dan? En moest je een nieuw abbonement afsluiten voor de simkaart?
Je smartwatch moet niet verbonden zijn met je mobiele telefoon om te kunnen bellen aangezien er in de smartwatch zelf een simkaart zit. Hier al je dan ook een abbonement voor moeten afsluiten inderdaad.