ik wil graag meedoen. Helaas tinkie weer kreupel en dierenarts vandaag geweest. Bloedonderzoek gedaan, even afwachten
branki
Geplaatst: 12-10-16 17:59
Ik rijd de wedstrijd niet. Eudis heeft de conditie nog niet, maar ook vooral mentaal is hij er nog lang niet aan toe. Daarom zet ik de auto ergens neer en ga van daar af met hem rijden, richting het enduranceterrein. Ik ben al vaker met hem naar een wedstrijd geweest en heb daar met hem rondgewandeld. De eerste keer was het snurken met de staart op zijn rug. De volgende keer ging het al iets beter. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
Ik denk dat ik ook gezellig sfeer kom proeven, nog even de moed bijeenrapen maar dan ga ik ook zeker een keer met een impuls rubriek meedoen, benieuwd hoe ver ik kom met mijn (ietwat) luie Fries. Wellicht vindt iemand van jullie het leuk om samen te starten:-)
Leuke foto! Laat even weten hoe laat je er ongeveer bent, zoek ik je op.
Ik weet nog niet hoe laat ik er ben. Ik zet de auto weer bij de hertenkamp neer en ga dan waarschijnlijk eerst een rondje rijden, dan naar het enduranceterrein waar ik een poosje blijf en dan weer terug naar de auto. Het hangt ook een beetje van de startlijst af. Als er mensen meedoen die ik ken, ga ik er naar toe als zij zo'n beetje gefinisht zijn. Maar ik denk dat ik er begin van de middag ben.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Mijn Fries staat samen met n witte pony, dat valt meestal wel op. Ik ben nog even op de manege geweest ga daar misschien wat lessen nemen. Maar ze (Esther?) gaf les dus heb haar nog niet gesproken.
Ja klopt, toen was ik er ook en nooit meer weggegaan ☺
Otti1977
Geplaatst: 25-10-16 11:08
Leuk lessen bij Esther...ik help elke ochtend met de stallen op de manege. Kom gerust nog een keer aanwaaien. Nu ben ik dan nog even uit de running. Otti loopt nu in de lessen mee. Ik hoop echt dat als ik er over 1,5 week op kan dat het ook daadwerkelijk lukt..autorijden lukt me nog steeds niet. Fietsen een klein beetje.
wij rijden ook bijna wekelijks in Epe. Het lijkt me leuk om eens samen te rijden. Alleen ik ben niet van de snelle. Mijn haflinger is 18 jaar en is vanzichzelf niet al te snel. We stappen en draven en soms een (klein) stukje galop. Dus als je dat geen bezwaar vind zou het leuk zijn. Ik zet meestal de trailer bij de ossenstal of bij de schaapskooi. Zou natuurlijk ook ergens anders kunnen als er plaats is.
Leuk, laat maar weten wanneer je weer op de manege aanwezig bent, kom ik een keertje kijken!
Mijn Fries is ook niet snel hoor, dus is wellicht juist n goede match met jouw haflinger... Ik weet een parkeerplaats dichtbij mijn paarden waar je goed kunt parkeren, binnenkort een ritje doen? Ik ben er over het algemeen op woensdag en in het weekend