Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mvdende schreef:Meijendel is mooi rijden. Wel eerst minimaal 10 minuten Door zeer mul duinzand met meerdere hekken. Stallen/stands zijn goed. Water aanwezig geen hooi/kuil beschikbaar. Veel kinderen en volwassenen die een kijkje komen nemen in de stal als er paarden zijn. Ligt aan je paard of dit een nadeel is. Mijn pony is fantastisch met kinderen dus dat vonden beide helemaal geweldig.
Duke schreef:mvdende schreef:Meijendel is mooi rijden. Wel eerst minimaal 10 minuten Door zeer mul duinzand met meerdere hekken. Stallen/stands zijn goed. Water aanwezig geen hooi/kuil beschikbaar. Veel kinderen en volwassenen die een kijkje komen nemen in de stal als er paarden zijn. Ligt aan je paard of dit een nadeel is. Mijn pony is fantastisch met kinderen dus dat vonden beide helemaal geweldig.
10 minuten? Het is ongeveer 4 a 5 km, vanaf de parkeerplaats tot het strand. En echt heel mul. Mijn paard heeft een goede conditie, maar hij is behoorlijk moe als hij dan bij het strand is. Als je gaat voor een strandrit, zou ik niet door Meijendel gaan.
Als ik een strandrit wil maken, rijd ik naar de Kuil. Wil ik een rit door bos en duinen maken, rijd ik naar Meijendel.