Je kan bij Hellevoetsluis en dan bij boelies ( restaurant) parkeren je moet alleen dan viaduct onder door voor 't strand. Je kan ook bij rockanje parkeren maar weet niet precies waar je kan dan daar het ruiterpad op! En je kan ook nog bij restaurant meidoorn in oostvoorne parkeren geloof ik
wendy1987
Geplaatst: 24-07-16 16:14
Gisteren een heerlijke dag gehad! Mooi rustig en goed weer!
Goed geregeld daar met bordjes.. heel fijn voor iemand die niet uit omgeving komt Ik ben bij rockanje tweede slag erop gegaan.
Noordwijkerhout perkeerplaats Duindamseslag (aan de duindamseweg t/o nr 19) Vervolgens via het ruiterpad door het bos en de duin naar de Strand opgang. Je mag niet bij de strandtenten erop en ik zou sowieso de drukke stukken strand niet op gaan. Afgelopen woensdag ging er iemand met paard een foto shoot doen zonder zadel tussen al de badgasten op een druk stuk strand terwijl het 300 meter verder rustig was. Ik kan dat niet begrijpen. Afgezonderd van de mest is het ook nog eens link als je eraf valt en het paard er vandoor gaat. Ik hield mijn hart vast toen de trauma heli laag over kwam