Plekken waar je écht eens gereden moet hebben

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:09

nine1987 schreef:
8nnemiek schreef:
Zuid-Limburg :j
Op de Brunsummerheide heb je een prachtige zandvlakte, veel hei, een beek waar je doorheen kan en het het is er enorm heuvelachtig, prachtig!
Nog wat zuidelijker is het ook prachtig rijden.

Rode beek mag je niet in met je paard.. Veel mensen weten dit niet.. Maar als je de boswachter treft, ben je t haasje..

Sinds wanneer geldt dat dan?
Zelfs de manege organiseert ritten die door de beek gaan. Ik ben ook nooit ergens bordjes tegengekomen.

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:10

ik weet dat je zei 'in Nederland' maaruh....

hier in Thüringen is het echt heel mooi en gemakkelijk buitenrijden, is maar 5 uur met de trailer ofzo

ik heb toch echt veel buitengereden in de hele wereld, maar ik vind het in thüringen eenvoudig heel mooi èn gemakkelijk.
(tsjechie is ook heel mooi, noorwegen (maar dat is met paarden veel rompsplomp), californie, rocky mountains, Anjou... etc... maar Freistaat Thüringen slaat het toch wel alles)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:42

CurlyCoat schreef:
ikke schreef:
Ik krijg een beetje medelijden met TS. Als ze alle gebieden eens serieus bereden wil hebben die hier genoemd worden, dan heeft ze al voor een paar jaar genoeg........

Sterkte TS.

}:)

Hahaha als ik echt overal eens zou willen rijden, ben ik inderdaad wel even bezig.

Het lijkt mij erg gaaf om ooit een keer een maand vrij te nemen en dan een trektocht te paard te maken door Nederland.
Misschien dat ik dan (als het ooit echt zo ver komt) een route kan uitstippelen om een hoop van deze benoemde plekken te bekijken. :D

Bedankt voor het delen van al deze plekken.
Meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!

Nederland rond? Count me in!!!!

Rond het Ijsselmeer rijden kan in goed drie weken. Ik moest helaas afhaken omdat mijn paard het tempo echt niet bij kon benen (de drie andere paarden liepen fluitend 8km/h!) maar dat is dus te doen.