Strandrit?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:37

Vandaag is het zover! Ik laat vanavond weten hoe het was. :D

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:02

_Sillebil schreef:
Vandaag is het zover! Ik laat vanavond weten hoe het was. :D

Veel plezier! Geniet ervan!

nienke555

Re: Strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:04

Leuk TS! Veel plezier :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:34

Het was heel erg leuk!

Toen we aankwamen, legde de mevrouw het karakter van haar paarden uit en ik werd op een 22-jarige, eigenwijze fjord gezet. We konden het echt heel goed vinden samen en hebben heerlijk gereden! Om eerlijk te zijn hebben we niet eens een normale galop gedaan, maar vooral veel gestapt en af en toe een drafje. Lekker door de zee, door de duinen en zelfs door een woonwijk gereden. De mevrouw was heel gezellig en de paarden waren super braaf! Zelfs bij de drukke rotonde en langs de autowegen keken ze niet op of om.
Op het strand werd mijn pony wel wat sterk, maar hij was goed te houden. We zijn netjes blijven stappen. We mochten ook draven of galopperen, maar ik vond stap goed genoeg.
Ik kan een foto plaatsen als jullie dat leuk vinden! :)

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:45

_Sillebil schreef:
Het was heel erg leuk!

Toen we aankwamen, legde de mevrouw het karakter van haar paarden uit en ik werd op een 22-jarige, eigenwijze fjord gezet. We konden het echt heel goed vinden samen en hebben heerlijk gereden! Om eerlijk te zijn hebben we niet eens een normale galop gedaan, maar vooral veel gestapt en af en toe een drafje. Lekker door de zee, door de duinen en zelfs door een woonwijk gereden. De mevrouw was heel gezellig en de paarden waren super braaf! Zelfs bij de drukke rotonde en langs de autowegen keken ze niet op of om.
Op het strand werd mijn pony wel wat sterk, maar hij was goed te houden. We zijn netjes blijven stappen. We mochten ook draven of galopperen, maar ik vond stap goed genoeg.
Ik kan een foto plaatsen als jullie dat leuk vinden! :)

Wat fijn dat het leuk was! Je hebt nu tenminste een keer kunnen ervaren hoe leuk een strandrit kan zijn, want dat is een strandrit toch vooral vind ik!

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:54

Ik lees je topic nu pas, maar wat goed dat de strandrit zo fijn was. :)

Bij welke manege heb je gereden? Ik rij zelf ook in die omgeving rond. Het was vandaag ook prachtig weer. Foto mag je natuurlijk altijd uploaden. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:30

Ik heb bij een particulier gereden. Je kan haar vinden als je googelt op Daan's horses
Afbeelding

Darla18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:18

Wat leuk om dit te lezen. Ik was vandaag de begeleider van de rit. Ik heb ook met veel plezier met jullie gereden en jullie deden het ook allemaal erg goed.

We hadden vandaag echt heel erg gelukt met het weer
Nu ben ik inderdaad nog particulier maar vanaf 1 april ben ik oficeel een bedrijf in het organiseren van buitenritten op rustige koudbloeden. Als je benieuwd bent naar mijn paarden kan je eventueel even een kijkje nemen op mijn website. www.daanshorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:34

Darla18 schreef:
Wat leuk om dit te lezen. Ik was vandaag de begeleider van de rit. Ik heb ook met veel plezier met jullie gereden en jullie deden het ook allemaal erg goed.

We hadden vandaag echt heel erg gelukt met het weer
Nu ben ik inderdaad nog particulier maar vanaf 1 april ben ik oficeel een bedrijf in het organiseren van buitenritten op rustige koudbloeden. Als je benieuwd bent naar mijn paarden kan je eventueel even een kijkje nemen op mijn website. http://www.daanshorses.nl

Leuk dat ik je hier tegen kom!
Ik vond het echt superleuk en denk dat we zeker nog wel eens een keertje terug komen. :D

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:47

Ik begeleid strandritten en deze paarden en pony's zijn prima te remmen. Ze weten de plekjes waar ze mogen galopperen, maar wachten netjes op de hulpen tot ze gaan en zijn ook weer prima te stoppen. Een rustig drafje kan ook gewoon. Dus nee: het is niet overal zo! Gelukkig ;)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 02:09

leuk dat het zo leuk was!! fijn om te lezen TS

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 12:27

Ik zie geen westernzadel... hihi...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 12:30

Duke schreef:
Ik zie geen westernzadel... hihi...

Nee haha, dat klopt! Ik had het een beetje verkeerd geformuleerd, maar er waren een paar paarden met westernzadel. Ik wist echter nog niet op wie ik moest, dus hield voor de zekerheid rekening met een westernzadel. :+

jester_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 14:36

ik ben zelf een weekje op ponykamp geweest en daarbij gingen we ook heel veel strandritten maken. Ik denk dat echt niet alle paarden zo zijn. Ik heb daar op verschillende gereden, en een paar waren inderdaad flink drammerig en voorwaarts, maar ik zat bijvoorbeeld ook op een Tinker die niet vooruit te branden was.
Zo zie je maar, het verschilt (:

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 14:41

Wat leuk, joh dat het zo gezellig was! +:)+