JoycexEnya schreef:Ik ben alleen lid van de fnrs. Maar kom niet in mijnknhs daarmee
Moet je een gratis account aanmaken bij de KNHS en dan kan je je opgeven.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Caitlinnn schreef:Ik wil ook meedoen
heb alleen nog nooit meegedaan..
En heb dezelfde vragen als die hier al gesteld zijn maar nog geen antwoord op gegeven is
Start iedereen tegelijk? Rij je veel bij anderen? Wat kan je verwachten
Marije_jiplover schreef:Ik heb 1x in Ermelo meegereden en daar werd een startlijst gemaakt, waarin elk groepje dat samen wil rijden een eigen starttijd krijgt.
) Mocht ik toch nog een maatje vinden zou ik graag mee willen doen die dag
MarliesV schreef:Hopelijk ook nog wat ritten wat meer in de buurt!
TS, je woont redelijk kort bij mij, met wat voor paard rij je en hoe is zijn/haar tempo?
Gezien je geen rijmaatje hebt (en ik ook niet een vaste) is misschien een keer samen rijden wel een optie. Grootste probleem is alleen dat die van mij een vrij trage stap heeft, draf en galop komt ze wel mee maar met grote paarden gaat het toch te gek voor haar.
Rij wekelijks bosritten van dik 10 km dus daar ligt het niet aan, en kan dat wel gaan trainen op langere afstanden als het nodig is, maar basistempo blijft een dingetje in stap.

Koekeroekus schreef:Geplande ritten:
- 27 maart : Paasrit Treekhoeve, Leusden
- 28 maart : Paasrit, Ermelo
- 3 april : Cowboys en Indianenrit, Eersel
- 16 april : Drentsche AA rit, Annen
- 5 mei : Duin en Strandrit PRC Westland, Den Haag
- 22 mei : ETR Surea, Teteringen
- 26 juni : ETR Leersum, Maarsbergen/Leersum
- 16 oktober : Puzzelrit Leersum, Leersum
Voor meer info : https://www.knhs.nl/paardrijden/buitenr ... tenzoeker/
.
Mariekexxx schreef:Helaas mijn vriendin kan niet......... Nu moet ik iemand anders vinden. We hebben zelf ook geen trailer maar die lenen we waarschijnlijk van kennisen