Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cynthia5 schreef:Barchemse paarden 4 daagse is zeker een aanrader!
Word goed rekening gehouden met de paarden met bijvoorbeeld warm weer.
En er word goed afgewisseld met zandwegen en asfalt.
Ik rijd niet mee, maar wens iedereen die wel mee rijd echt heel veel plezier.
Mochten er een paar van jullie geen overnachtingsplekken hebben, kan je mij altijd een pb doen.
Ik heb jaren meegeholpen en ken alle mensen ook persoonlijk. Via via valt er elk jaar veel te regelen.
S_imonee schreef:Wat leuk dat hier ook een topic van is!
Ik heb mij een tijdje geleden ook ingeschreven. Dit wordt de eerste keer voor mee.
Ik ga twee dagen mee rijden. Ik ga die week ook twee dagen van de tubbergse paardendagen meerijden
blizzart schreef:Ik ga ook de tubbergse doen rij je al de drie dagen mee.S_imonee schreef:Wat leuk dat hier ook een topic van is!
Ik heb mij een tijdje geleden ook ingeschreven. Dit wordt de eerste keer voor mee.
Ik ga twee dagen mee rijden. Ik ga die week ook twee dagen van de tubbergse paardendagen meerijden
Koekeroekus schreef:Is dit die vierdaagse met die waterdoorsteek erin? Ik kan geen vier dagen mee rijden maar lijkt me wel onwijs leuk 1 of twee dagen te doen. Is het een mooie route dan?
) maar verder wel veel leuke landweggetjes!
eefjuh20 schreef:meagen schreef:inmiddels al weer thuis een super leuke week weer gehad
zeker weer genoten en ik zeg weer tot volgend jaar
[ [url=m/NbRPxC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nah was jij er ook dan?heb je niet eens gezien hahaha..
Oh wacht ff..jij was dat die met de tent half onder onze partytent stond..hahahaha