Ja jammer zeg. Chels had je met alle liefde de hele ginkelse hei mee over genomen. Ze weet de weg intussen haha! Ze hebben inderdaad genoten. Allebei. Mo stond op een kleine pensionstal op loopafstand van de camping. 24/7 buiten en binnen 5 minuten was hij al ingeburgerd. Heerlijk makkelijke pony is het toch ook. Maar ik heb goeie verhalen gehoord over the mills range. Maken leuke ritten Door het bos en over de hei. Veel plezier in ieder geval!
Klinkt heerlijk mamamier! Jammer dat ik jullie gemist heb
Ik heb inmiddels contact gehad met manege Arnhem. Ze hebben het druk komende week dus hij moest even kijken wanneer het uitkomt, hij belt me morgen terug. Ik hoop daar deze week een rit te maken.
Voor wie het nog interesseert; Ik heb vanmorgen een buitenrit (van 2 uur) gemaakt bij manege Arnhem te Schaarsbergen. Heb genoten van een heerlijke rit door een prachtige omgeving. Fijne afwisseling tussen stap/draf/galop, fijn paard en wat misschien nog wel het belangrijkst is is dat de paarden er allemaal erg fit, alert en kerngezond bijstonden. Zeker een aanrader dus, ik ga ook zeker nog eens terug.
Veel plezier suus! Bescherm jezelf en het paard (voor zover de manege dat niet regelt) goed tegen de dazen! Ik kom hier nu voor het 15e jaar en heb het niet vaak zo extreem meegemaakt als dit jaar. Chels gebruikte zelfs dezelfde dazen spray als Mo en dat is echt smerig haha. Maar het hielp wel!