Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
fransje23 schreef:En kaart voor alle gebieden zo ideaal zijn maar gezien de vele verschillende eigenaren van de natuurterreinen niet haalbaar...
We hebben bij PWN al vaak gepleit voor een aansluiting van het ruiterpad van Egmond aan Zee naar Bergen. Maar dat gaat niet lukken aangezien de duinen van Six een beschermd natuurgebied zijn. Nu kan je er wel komen maar is het een erg saai stuk langs een relatief drukke weg.
Ik wil overigens best meedenken over een netwerk en routes
Rivjenn schreef:Ik baal er van dat ze de ingang bij het zeehuis hebben afgesloten!! Als je wilde paarden koeien rondje rijdt kun je in Bergen aan Zee niet meer verder. Over het strand mag nu niet. Je hebt dus geen rondje meer maar een doodlopend stuk
Dorien66 schreef:Bel volgende week eens met Dorine Bosman en Rob Doucet van Stichting Hippisch Toerisme Nederland (nu op vakantie). Zij hebben heel veel ervaring met dit soort vraagstukken (o.a. de Veluwe Trail, 400-500 km lang). Tel. +31(0)523 681 984
http://www.hippisch-toerisme.nl/meer-informatie/veluwe-trail/
jendemen25 schreef:- bestemmingen beter op de kaart zetten
-
Dit is gebaseerd op "tourisme" maar als je met je paard deze kant op komt dan wil je toch duidelijkheid en weten waar je rijd, dus deze punten nemen we zeker mee!
fransje23 schreef:In hoeverre wordt de KNH regioconsulent ook betrokken bij de plannen? Hij heeft neem ik aan al contacten her en der
knollentuin schreef:fransje23 schreef:In hoeverre wordt de KNH regioconsulent ook betrokken bij de plannen? Hij heeft neem ik aan al contacten her en der
Daarom heb ik hem ook een mail gestuurd over de situatie bij ons in de buurt, het verbaasde mij dat de directeur van landschap Noord-Holland nog geen weet had van een hippische sportbond.... Ik twijfel nu of ik ook niet de zuidhollandse regioconsulent ga mailen met hetzelfde- ik zit hier nl op de grens van zuid en Noord-Holland...
knollentuin schreef:Toevallig vanmorgen gemaild, had dat vorige herfstvakantie willen doen toen wij te paard in een handtekeningen actie belandden van landschap Noord-Holland , en ik toen in onderhandeling ben gegaan dat ik wel een berg handtekeningen onder Ruiters' kon krijgen als we dan in ruil daarvoor een ruiterpad in hun gebieden krijgen![]()
Toen was toevallig ook de directeur van Noord-Hollands landschap aanwezig en die heb ik toen op regioconsulenten gewezen
Rivjenn schreef:Ja dat heb ik ook gelezen. Echt te bizar voor woorden!
Omdat de MTB ers het nodig vonden om ook dat pad te nemen. Hun rijden overal dus dan kun je wel aan de gang blijven. Van mijn part hadden ze het breder gemaakt. Dan kon iedereen er langs en iedereen blij
fransje23 schreef:Rivjenn schreef:Ja dat heb ik ook gelezen. Echt te bizar voor woorden!
Omdat de MTB ers het nodig vonden om ook dat pad te nemen. Hun rijden overal dus dan kun je wel aan de gang blijven. Van mijn part hadden ze het breder gemaakt. Dan kon iedereen er langs en iedereen blij
Heb jij toevallig dat artikel ergens? Stond in de krant van zaterdag, volgens mij