Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marocje schreef:Ik was er net mee bezig, maar het is nog best lastig: op endomondo staan niet alle paden aangegeven die op ruitermennen staan, of andersom.. Dus dan ben ik weer verdwaald (achter de pc..)
Nog maar eens goed voor gaan zitten, haha.
xxVon schreef:Marocje schreef:Ik was er net mee bezig, maar het is nog best lastig: op endomondo staan niet alle paden aangegeven die op ruitermennen staan, of andersom.. Dus dan ben ik weer verdwaald (achter de pc..)
Klopt, op endomondo staan geen ruiterpaden aangegeven. Je moet ook de functie 'Snap to road' uitzetten, want op die manier krijg je alleen fietspaden/wegen.
Heb er gisteren ook 1 ingetekend, je moet echt kijken naar het sataliet beeld en dat kopiëren (van het huisje naar het donkere vlekje, en vanaf daar naar het open plekje tussen de bomen ect).. Nu hoop ik, als ik het daadwerkelijk ga rijden, daar dus ook een ruiterpad tussen de bomen ligt
xxVon schreef:Marocje schreef:Ik was er net mee bezig, maar het is nog best lastig: op endomondo staan niet alle paden aangegeven die op ruitermennen staan, of andersom.. Dus dan ben ik weer verdwaald (achter de pc..)
Klopt, op endomondo staan geen ruiterpaden aangegeven. Je moet ook de functie 'Snap to road' uitzetten, want op die manier krijg je alleen fietspaden/wegen.
Heb er gisteren ook 1 ingetekend, je moet echt kijken naar het sataliet beeld en dat kopiëren (van het huisje naar het donkere vlekje, en vanaf daar naar het open plekje tussen de bomen ect).. Nu hoop ik, als ik het daadwerkelijk ga rijden, daar dus ook een ruiterpad tussen de bomen ligt
Hilary schreef:Uhhmm, volgens mij kun je bij Ruiteren&mennen een GPS route downloaden en die weer inlezen in Endomondo... Ik heb het nog niet zo gedaan, maar zou denken dat het kan.
Addicty schreef:Het is voor mij om het bos een beetje te leren kennen. Ik merk dat ik telkens weer op een ander pad uit kom, waardoor ik het bos (grooooot) niet echt ga leren kennen zo.
Mocht er iemand runkeeper / endomondo vrij goed kennen, hoor ik het graag