Noord-Holland buitenrijden op een manege

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Verona2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:27

Ik zou Manege Heemskerk ook afstrepen! Die is het niet waard, paarden staan er niet super bij. :(

marleenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:48

Op Texel een supergave strandrit maken op friese paarden? Met max. 3 personen en op privepaarden die ook in de wedstrijden worden uitgebracht. rijden slechts 1 a 2 x per week. www.paardenstallingtexel.nl voor meer info

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 07:03

manege heemskerk is overgenomen door iemand anders, het is niet meer mogelijk voor mensen om zonder begeleiding naar buiten te gaan. ook wordt het helemaal opgeknapt met als eerste prioriteit de bak en de stallen.

Antoinette09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 13:27

Iets verder dan Noord-Holland in Noordwijk (ZH) kun je duin-/strandritten maken bij Recreatie "De Stal". Paarden staan er goed bij en zijn braaf. Op het strand wordt in stap, draf en galop gereden. Gewoon lekker genieten. :-)

horseloverVE

Re: Noord-Holland buitenrijden op een manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 22:45

@greetgibo13 ik heb een vraagje kan je nog steeds vrij rijden? want ik en 2 vriendinnen van mij wilden dat in de komende dagen gaan doen.

En verder vindt ik manege Heemskerk een prima manege om vrij te rijden en buiten te rijden. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad.
Ik rij ook nog in een gewone les op de schimmelkroft waar het helaas niet mogelijk in om er vrij te rijden

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 22:50

horseloverVE schreef:
@greetgibo13 ik heb een vraagje kan je nog steeds vrij rijden? want ik en 2 vriendinnen van mij wilden dat in de komende dagen gaan doen.

En verder vindt ik manege Heemskerk een prima manege om vrij te rijden en buiten te rijden. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad.
Ik rij ook nog in een gewone les op de schimmelkroft waar het helaas niet mogelijk in om er vrij te rijden

Ja dit is mogelijk. Het is alleen niet meer mogelijk om buiten te rijden zonder begeleiding.

horseloverVE

Re: Noord-Holland buitenrijden op een manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 07:10

@greetgibo13 bedankt