Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maargoed is aan TS of ze dat risico wilt lopen zoals ik al gezegd heb.
. Ik heb nog lang de tijd om na te vragen en er over te denken dat ik mijn paard(jes) wel zal mee nemen. Er is wel een manege in de buurt waar je ook bos ritten kan rijden en ik zie de vrienden groep niet elke dag iets gaan doen.
jansje73 schreef:Allemaal bedankt voor de berichtjes, dat zijn er een boel. Ik heb nog lang de tijd om na te vragen en er over te denken dat ik mijn paard(jes) wel zal mee nemen. Er is wel een manege in de buurt waar je ook bos ritten kan rijden en ik zie de vrienden groep niet elke dag iets gaan doen.
ikke schreef:Mijn welgemeende advies: sla alle adviezen van Bokt in de wind, bel de douane en vraag hoe het zit.
) maakt niet dat er uitzonderingen zijn. Het wordt oogluikend toegestaan door beide zijden
rina schreef:ikke schreef:Mijn welgemeende advies: sla alle adviezen van Bokt in de wind, bel de douane en vraag hoe het zit.
Helaas Ikke daar kan de douane je niet bij helpen. Het gaat nl om regels van de VWA.
Ze weten daar ook echt niet alles, en vaak moet je van de ene naar de andere verbonden worden om er uberhaupt achter te komen waar je nu moet zijn. Ik heb al vaker met die instanties gebeld. Alles is daar verdeeld over verschillende afdelingen, en ze weten van elkaar vrijwel niet eens wat ze doen/weten. rina schreef:Ikke grinnik douane lezen waar je VWA bedoeld, hmmm geloof niet dat ik helderziend ben![]()
En het betreffende artikel wordt genoemd in de link die ik gaf. Maar goed als je hem direct wilt hebben, hier is hij. http://wetten.overheid.nl/BWBR0007049/H ... 14-09-2014
Ik kan hem dus echt wel geven. Maar hij is echt heel simpel te vinden via de link die ik gaf.
En grinnik grinnik de douane bellen en vragen stellen over explicite wetsartikelen, ik zou zeggen do tryZe weten daar ook echt niet alles, en vaak moet je van de ene naar de andere verbonden worden om er uberhaupt achter te komen waar je nu moet zijn. Ik heb al vaker met die instanties gebeld. Alles is daar verdeeld over verschillende afdelingen, en ze weten van elkaar vrijwel niet eens wat ze doen/weten.
Zoek wetsartikel en je bent klaar.