Ben ik nu gek of zijn meer mensen die het doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:11

ja hoor inclusief de rit in de nacht bij vollemaan!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:13

Deze zomer regelmatig om uurtje of 6/ half 7 gaan rijden. MN vriend begint nu om 6 uur op z'n werk en dan ga ik er dus ook ongeveer uit. Heerlijk, tis nog rustig en de mensen die je tegenkomt zijn ook anders zeg maar vriendelijk. Voordeel is ook dat er minder vliegen zijn en ik een haflinger heb die errug snel zweet, en dus veel last van die krengen heeft. Tis wel FF lastig er zo vroeg uit, maar als je er dan op zit is het echt heerlijk. Maar het gekke is wel dat je nooit de eerste bent in het bos, hoe vroeg je ook bent.

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:40

Ik vind het heerlijk!! Alleen mijn bed uitkomen is soms zoooo lastig :D :O

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 22:21

6 uur?! :O dan draai ik me nog eens om hoor. Haha. Doordeweeks gaat de wekker al zo vroeg.

En toch kan ik me voorstellen dat het heerlijk is...
Ik sta met mijn paard in een vrij drukke omgeving. Druk qua verkeer dan. En ze houden echt geen rekening als ze een paard tegen komen... Gewoon door gassen -O-
Misschien een idee om op pad te gaan als iedereen nog slaapt. Haha

Vorige week was ik wel vroeg op stal. Half 10 op een zaterdag is vroeg voor mij haha. Ik wilde een lekkere wandeling gaan maken met m'n paard. Helaas kregen we een regenbui op ons hoofd, en daar was ik niet op gekleed.

Dribbelkont

Re: Ben ik nu gek of zijn meer mensen die het doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 23:05

Gelukkig zijn er meer hihi.
Mijn pony is juist smorgens erg fit. Geen al te volle buik van het gras.heb ook 1die snel last van hitte en vliegjes heeft. Wil dit volgend jaar nog vaker gaan doen.ben altijd alleen en zon vrij gevoel.zo heerlijk stil op straat.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:08

Morgenochtend weer! Afgelopen week al 2 keer om 07.00u onderweg! Heeeeeerlijk!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:10

Ja zeker!
Maar dan aangespannen, niet in het zadel. Vind het heerlijk om met een thermoskannetje koffie wakker te worden op de wagen en lekker met de beentjes over het voorhekje te hangen. Mijn shetlandertjes lopen wel...

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:36

Met mijn huidige merrie niet, maar met mijn eerste ruin was ik vaak op zondag om 6.00 te paard en soms zelfs vroeger. De heerlijke serene rust van het bos opsnuiven. Hordes reeën die tot op een paar meter afstand te benaderen zijn. Ik kwam van alles tegen...behalve mensen en honden....heerlijk! Je begeeft je in een totaal andere wereld als alles nog in stilte en of nevelen gehuld is...priceless!

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:42

ik vind 's ochtends rijden ook heeeerlijk, niet perse een buitenrit maar van een training in de buitenbak met frisse lucht en een frisse temperatuur kan ik zo genieten...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:44

Siersma schreef:
Deze zomer regelmatig om uurtje of 6/ half 7 gaan rijden. MN vriend begint nu om 6 uur op z'n werk en dan ga ik er dus ook ongeveer uit. Heerlijk, tis nog rustig en de mensen die je tegenkomt zijn ook anders zeg maar vriendelijk. Voordeel is ook dat er minder vliegen zijn en ik een haflinger heb die errug snel zweet, en dus veel last van die krengen heeft. Tis wel FF lastig er zo vroeg uit, maar als je er dan op zit is het echt heerlijk. Maar het gekke is wel dat je nooit de eerste bent in het bos, hoe vroeg je ook bent.

Zie dat je op Texel woont, maar dat is ff genieten! Zo'n prachtige omgeving en dan ook nog die rust!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:49

Ik vind het ook heerlijk, zeker als het van die warme dagen zijn. Heerlijk rustig in het bos, niet te warm en als je terug komt de hele dag nog voor je maar ben dan ook wel een ochtendmens.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 00:00

:O :')
Hier meer een avondmens dus wel heerlijke avondritten tegen schemering/zonsondergang aan :)) en ook wel eens maanrit idd 8-)

sochtends dus idd echt niet om 6u zeker niet op n zondag := lig dan soms pas net paar uur op bed :')
Dan is 9-10u een normaler tijd :P (ook om mijn 6-8u slaap te halen :z)
Op zaterdag ben ik wel eens wat vroeger eruit, maar dan nog steeds niet om 6 eerder 8 :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 18:55

@Joopc: ja is sowieso al heerlijk, maar heel vroeg smorgens is het net FF extra. De rust in het bos maar wel veel vogels die al wakker zijn. Echt genieten, dan leer je de natuur echt waarderen.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:03

Ja heerlijk! 6u erop vind ik wel heel vroeg haha.
Wel dat ik 8u op stal ben. Heerlijk rustig op stal. Rustig aan wakker worden en dan een ritje doen. Nog niet zoveel mensen buiten. Luisteren naar de vogeltjes en lekker kunnen galopperen en draven zonder dat je telkens terug naar stap moet om mensen te passeren :)

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:04

ik ga het eens doen zodra ik weer mag lopen, 6 uur lijkt me geweldig :j :j

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:10

's Ochtends vroeg heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heerlijk rustig en alleen. Laat op de avond doe ik wel regelmatig, rond 10 -11 uur nog een buitenritje maken zomers is echt genieten. :D

zidane07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:11

ik ben altijd blij als ik op mijn vrije dag ( dus niet werken ) mag uitslapen :D alleen als het dan voorkomt dat ik toch voor 10:00 op het paard zit vind ik dat stiekem toch heel erg lekker! maarja uitslapen en vroeg op het paard zitten kan helaas niet gecombineerd worden :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:14

Als het me lukt om op te staan vind ik het heerlijk! Zeker toen mijn pony nog op het hoogplateau stond kon je prachtige buitenritten maken, 's ochtends vroeg als er nog overal dauw lag en alles rustig was! 's Avonds lukt me niet, hier moet je sowieso door het bos om terug te komen naar de stal en dat vind ik -ja ik ben 23- veel, veeeel te eng. :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:15

Hartstikke gek :j

:D

Ik kom mijn bed niet zo vroeg vrijwillig uit, ook niet onvrijwillig op een vrije dag :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:16

Meid... ik ging eens wandelen met mijn vriendin, we zijn om half 4 opgestaan, helaas moesten we even wachten tot het onweer voorbij was maar om 5u30 zaten we in het zadel, helaas is de buitenrit geen succes geworden, het ander paard was enorm aan het klooien en al bokkend bijna in de sloot beland en uiteindelijk toen ze er naast liep heeft hij zich losgekregen, nou dat was het einde :P

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:18

Laatst nog een lekker laat avondrondje gedaan(was half 11 thuis). Heérlijk (:

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:48

Zaterdag gaat vriendlief naar een festival en heeft om kwart over 9 met z'n vrienden afgesproken. Ik denk dat ik dan lekker vroeg naar stal ga voor een wandeling.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:11

Jaaaaa is supergaaf reeen en konijnen zien :-)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:27

Horsesandme schreef:
Ja heerlijk! 6u erop vind ik wel heel vroeg haha.
Wel dat ik 8u op stal ben. Heerlijk rustig op stal. Rustig aan wakker worden en dan een ritje doen. Nog niet zoveel mensen buiten. Luisteren naar de vogeltjes en lekker kunnen galopperen en draven zonder dat je telkens terug naar stap moet om mensen te passeren :)

Hier hetzelfde :) 6uur is erge vroeg maar soms ben ik er om acht uur al :)