Cassidy schreef:Ik vraag me af hoeveel paarden van de moraalridders die hier menen dat je gerust een zak mee kunt nemen om de drol in mee te nemen, het goed vinden als je met een plasticzak in je handen weer opstapt.
Of nemen jullie dan zadeltassen mee waar je die drol in de platiczak gaat instoppen? Hebben jullie eigenlijk wel zadeltassen? Rijden jullie weleens op het strand?
Dit even als opmerking naast alle hierboven opgenoemde situaties: dat een paard waar je op het strand niet meer zo makkelijk op kunt komen om wat voor reden ook, dus ook als jezelf niet zo lenig bent of ronduit te klein om er makkelijk op te komen en normaal een opstapje gebruikt, niet echt handig is.
Nergens wordt op de man aangevallen en jij meent het nu wel te doen?
Ik heb het in meerdere situaties toegepast en het is gewoon mogelijk. Daarbij zijn de meeste pedaalemmers zakken (als voorbeeld genoemd
) hengels die je aan het zadel kunt vastmaken. Het is gewoon mogelijk hoor.
Val echt van de ene in de andere verbazing. Waarom zou een paard ervandoor gaan als ik ernaast sta? Ik heb hem gewoon nog vast dan, en nogmaals hij heeft zich te gedragen. Dat heb je een paard te leren, wat een belachelijke redenatie, je gaat er gewoon al vanuit dat je paard ervandoor gaat als je ernaast staat. Echt.. ik heb er niet eens woorden voor.

).