Alleen Buitenrijden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kwita

Re: Alleen Buitenrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 08:47

afwisseling, een picknick, je eigen cross maken ...vrijheids dressuur onder het zadel.....in het bos of in het park....dan heb je ineens veel bekijks en aanspraak pff verder?....

Lieniefarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 10:02

Ik sta dichtbij de bokkenryder.. dat is een bos met een soort cafe waar je tijdelijk je paard even kan neerzetten! Erg leuk! Alleen, wel als je met meer mensen bent,

wat ik ook wel eens doe is gewoon door het dorp, of idd wat hier staat, doe wat dressuur oefeningen ertussen!

helaas woon je te ver weg :') anders konden we zeker een keer samen gaan!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 10:05

Zing een lied tijdens het rijden. Je bent toch alleen en je paard kan niet aan iemand vertellen dat het best wel vals was :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 10:11

Ik rijd zo goed als altijd alleen buiten en vind dat prima, zeker qua tempo. Soms rijd ik met oortjes en een muziekje erbij aan om het wat leuker te maken. Ik rij uitsluitend in het bos, niet in het verkeer, dus heb geen last dat ik ander verkeer niet hoor (en heb hem niet zo hard staan).

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:39

Heb een beetje hetzelfde probleem met buitenrijden. Snel verveelt..
Probeer nu nieuwe rondjes te vezinnen, bv. stukje over straat i.p.v. door het bos.
Ook dressuur ik veel, veel overgangen en wat wijken. Gaat veel lekkerder dan in de bak.

Las dat je ook in omgeving Emmen woont, rij je wel eens in het Oosterbos? Kom hier regelmatig ruiters tegen en soms organiseren een vriendin en ik ook wel eens een bokt buitenritmeeting hier. Misschien leuk om ook aan mee te doen :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 19:09

Bedankt voor alle tips :D

maaiike94, ik rij eigenlijk nooit in het Oosterbos. Ik moet daar waarschijnlijk al een stuk voor rijden wil ik daar komen en ik heb geen trailer :P Het is van af emmen ( vanaf school gezien ) 17 km waar ik woon. Een bokt buitenritmeeting is wel leuk :D zou graag een keer mee willen :)

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 08:04

Dat is een beetje heel ver idd :P
Ik heb wel een trailer (nouja, eentje die ik mag gebruiken dan), maar mn paard wil er niet op, word aan gewerkt :+

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:53

Wees creatief en stel jezelf doelen, dat helpt enorm!

Voor inspiratie, check het overzicht van trec-hindernissen via trec-club.nl + endurancekalender, wellicht helpt het je. :D

romyrambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:23

heeft iemand hier foto's van de ruiterpaden/ omgeving van dit bos?
ben erg nieuwsgierig naar.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:37

Ik neem mijn iPod mee en dan is mijn paard genoodzaakt mij anderhalf uur te horen meezingen.
Die gedachte entertaint mij voldoende om de rit alleen te maken :')

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:39

Topic is al 2 jaar oud....

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 20:21

Wat ik altijd deed met mijn verzorgpaard was picknicken in het veld en als het warm weer was, gingen we samen in het meertje zwemmen dat hier in de buurt ligt.