Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pmarena schreef:Als het geld voor onderhoud er niet is, dan is het wellicht handiger om gewoonweg iedereen die de paden open en onderhouden wil zien, elk jaar een ochtend / middag wat in het onderhoud te laten helpen i.p.v. alleen een handtekening zetten.

Sammyoo schreef:Ik vind het niet verkeerd als ruiters moeten betalen voor onderhoud van de ruiterpaden. De vergunning voor landgoed de Treek kost behoorlijk, maar de paden liggen er altijd geweldig bij. Ik rij nu altijd in gebied van Staatbosbeheer. Ik zou er echt graag voor betalen als de ruiterpaden er dan net zo bij komen te liggen als in de Treek.
Als er een petitie komt 'ruiters zelf laten betalen voor goed onderhoud aan ruiterpaden' dan zal ik die tekenen.
x_Kaat_x schreef:ik woon niet in Nederland helaasdus dan kan ik niet echt tekenen denk ik hee :/
Littlejoo schreef:x_Kaat_x schreef:ik woon niet in Nederland helaasdus dan kan ik niet echt tekenen denk ik hee :/
Waarom zou je als buitenlander niet kunnen tekenen? De Belgische en Duitse ruiter-toerist moet toch ook van harte welkom blijven.
Alhoewel Natuurmonumenten in Grenspark De Zoom daar héél anders over denkt. Daar rekent de boswachter € 18,00 per keer voor een bezoekje van Belgen die het wagen om te paard de grens over te steken.
Extra reden om te tekenen dus.