hinkewal schreef:10.- voor zo'n zakje goedkoop?!? Je zou is 3x per week op buitenrit gaan waarbij mijn paard gemiddeld 3x poept=90.- per week...
Set van 4 kost 9.95 staat op de site
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Keet schreef:Vidn het een slim idee
Maar wel bijzonder slecht dat ze op het voetpad rijd met haar paard in het promotie filmpjezeker bij het wegrijden over dat bruggetje. Staat zelfs een voetgangerbord
![]()
maar je kunt toch ook de teugel om je arm doen? Doe ik nu ook als ik mest opruim in de bak bijv. Aranel schreef:SaarMisty schreef:Leuk idee, maar ik denk dat niet alle paarden zo'n ding tegen hun schouder leuk vinden.
Precies, alleen al daarom zou ik het niet gebruiken. Zou ik nog eerder plastic wegwerp handschoenen meenemen en daarmee de drol oprapen en in de berm of sloot of beste geval prullenbak gooien

marion82 schreef:Keet schreef:Vidn het een slim idee
Maar wel bijzonder slecht dat ze op het voetpad rijd met haar paard in het promotie filmpjezeker bij het wegrijden over dat bruggetje. Staat zelfs een voetgangerbord
![]()
Dat was juist de bedoeling van het filmpje. Ernaast ligt het ruiterpad en daar hoef je niet op te ruimen.
Het moest dus op deze manier gefilmd worden, om de kijker te laten zien wat de bedoeling is.
Dit paard is natuurlijk bijzonder braaf en kan me voorstellen dat er genoeg niet stil zullen staan. Zag ook de opmerking dat het paard niet los kan staan, omdat het dan weg is. Zal ik bij de mijne ook maar niet proberenmaar je kunt toch ook de teugel om je arm doen? Doe ik nu ook als ik mest opruim in de bak bijv.
alleen op de weg, berm en ruiterpaden. xAaltsje schreef:Ik zie me al galopperen met een zak poep aan mijn zadel, zometeen gaat de bodem eruit, kun je het alsnog opruimen!![]()
Nee, ik zou het niet gebruiken. Meestal laat ik het liggen, of als mensen het zien dan maar even uit beleefdheid het in de berm schuiven.
vuurneon schreef:Ik zie alleen 1 minpunt; wat als je paard aan de dunne is? Is dat ook houdbaar in t zakje? Of loopt het er dan alsnog uit over de schouder van je paard?

.
Fitii schreef:Ik dat ik bij sommige paarden met 10 zakken aan mijn zadel zou hebben
(zie de link in een van de reacties hier boven)
Als het goed is staat er in mijn woonplaats een boete op paarden mest. Maar er liggen nog regelmatig hele hopen op de stoep en dat in een rustig dorp waar gewoon op de weg gereden kan worden. Vind dat verre van smakelijk, ook als ruiter.