Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:03

Ik doe ook veel met endomondo. Vooral met onze training voor ons 2 span. Ik ga me ook eens aanmelden! Rijd echt vaak buiten, ondanks vrachtwagen en tractor fobie hihi. Zowel OHZ als aangespannen maken we veel km's, alleen aankomend seizoen niet zoveel.

Ik ga me ook aanmelden!

SoAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:04

ik heb me aangemeld :) ik rij toch regelmatig buitenritten dus ben benieuwd hoeveel km ik kom ! :)

tennan

Re: Endomondo challenge: Bokt Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:05

Ik heb me aangemeld! Kom je als nieuw lid ook in die lijst te staan ?

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:07

Heel leuk idee! Begin waarschijnlijk binnenkort met een nieuwe verzorgpony maar die moet eerst nog opgebouwd worden na een peesblessure voordat we echt lange ritten kunnen gaan maken dus weet niet of het de moeite is om me aan te melden of dat dat niet uitmaakt? :)

jilleke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:08

Jawel toch cimmy?? Ik zag je namelijk staan haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:08

jilleke2 schreef:

Maar de km's nog niet maar ik lees net dat dat wel een dag kan duren :j

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 21:09

Wat een gezellige drukte al! *\o/*

Blingh schreef:
Ik ben nog niet toegevoegd :(

Ben benieuwd op welke plek ik zou komen te staan!

Ik rijd lange afstanden met Rogan en sinds deze week ook meer bakwerk

Endomondo heeft er duidelijk wat moeite mee, ik heb staan dat er 18 mensen aangemeld staan en ik zie er pas 7. Maar ik ben 99% zeker dat je er over een uurtje tussen staat. Soms kost het verwerken even tijd.
Bakwerk is trouwens vaak niet de moeite waard om Endomondo aan te zetten. Zelfs in de 20x60 bak hier is de afstand te klein om het te volgen. Je kan het proberen, maar je moet in je achterhoofd houden dat je een stuk meer hebt gedaan dan dat er aangegeven wordt.
(Anders zou ik lekker hard gaan, zit elke dag op 't paard. Rij daarvan 3 a 4 keer in de week buiten).

brittney98 schreef:
Zijn die calorieën voor jezelf? Ik dacht altijd dat dat voor je paard was... :+

Haha, die zijn voor jezelf :D
Ik had die hoop ook eerst, had het wel leuk gevonden als je het van je paard kan zien.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:10

Ik doe ook mee!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:11

Heb me ook aangemeld, snapte er niks van maar nadat ik op join heb geklikt zit ik er gewoon bij, dus het zal wel goed zijn :+
Sta al 5e, maar denk dat ik de koploper voorlopig niet inhaal :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 21:11

Blingh schreef:
jilleke2 schreef:

Maar de km's nog niet maar ik lees net dat dat wel een dag kan duren :j

Het staat er nu bij, je staat op de 4e plek :D

Ilse_123 schreef:
Heb me ook aangemeld, snapte er niks van maar nadat ik op join heb geklikt zit ik er gewoon bij, dus het zal wel goed zijn :+
Sta al 5e, maar denk dat ik de koploper voorlopig niet inhaal :+

:o Ik ben ook wel heel erg fanatiek geweest afgelopen zomer
Laatst bijgewerkt door mooney op 20-10-13 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:13

Zo dan verbrand je nog wel redelijk wat calorieën met paardrijden had ik niet verwacht haha.

Voorstelrondje? :D

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:15

@mooney... beetje wel ja :+

Kan je ook zien waar iedereen rijdt en wat voor een routes ofzo? Ben altijd op zoek naar leuke nieuwe routes :D

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:16

Het zet bij mij niet al m'n kilometers erbij :(

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 21:19

brittney98 schreef:
Zo dan verbrand je nog wel redelijk wat calorieën met paardrijden had ik niet verwacht haha.

Voorstelrondje? :D

Top idee!
We moeten maar even kijken ook of we elkaar kunnen motiveren en ontopic kunnen blijven of dat er destijds een HK gemaakt moet worden. Maar ik denk dat het nu nog het overzichtelijkste is om gezellig hier te blijven.

Zal ik maar beginnen?
Ik ben Yfke, ben 20 jaar oud en studeer in Wageningen. Woon nog thuis en ben dagelijks op stal te vinden waar mijn 2 pony's staan.
De pony die het meeste bijdraagt aan mijn km-stand is Pashtashe. Pas is een 11 jaar oude Arabier, al 6 jaar in mijn bezit. Hij is een held op sokken, maar sinds deze zomer heb ik hem verkeersmak verklaard :D Bomproof is hij niet, dus soms heb ik een hele mooie maximale snelheid, haha. Ik probeer minimaal 3 keer in de week een rondje te maken op de weg, 1 keer te gymnastiseren in de bak en de rest van de dagen doen we vrijheidsdressuur. Misschien wil ik ooit een keer endurance met hem gaan starten, maar waarschijnlijk blijven we gewoon lekker rond touren voor onszelf.
Mijn andere pony heet Kirsten. Dit is een Welsh pony van 8 jaar. Ik start dressuur tussen de paarden met haar. Daarom is zij niet heel vaak de klos om naar buiten te gaan. We zijn heel veelzijdig, dressuur, springen, mennen en VD doen we allemaal. Dus als mijn kar weer gemaakt is ga ik ook weer wat km's maken met haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:19

Way een leuk idee. Ik hebzelf gelijk aangemeld. Goede reden om mijn ritten wat fanatieker te tracken met endomondo

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:22

Leuk idee! Eens kijken of aanmelden me lukt!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:23

Ik heb me ook aangemeld! :D

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:24

Ik heb me aangemeld!
(Iris a)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 21:24

Ilse_123 schreef:
@mooney... beetje wel ja :+

Kan je ook zien waar iedereen rijdt en wat voor een routes ofzo? Ben altijd op zoek naar leuke nieuwe routes :D

Als degene zijn profiel openbaar heeft staan kan je dat zien ja (wel via computer en niet via de app), dan klik je op de naam en dan kom je bij het logboek. Als je dan klikt op het onderstreepte woord riding/rijden dan kom je bij de route van die rit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:24

Oh met bakwerk zet ik mijn endomondo ook niet aan hoor!

Ik ben Cimmy-Lou maar zeg maar Cimmy! Ik ben 26 en woon samen met mijn hubby, hondje en kat samen in Tilburg. Ben bijna 3 jaar in bezit van Rogan, Rogan is 5 en een voskleurige Tinker zonder vlek. We hebben vorige week samen met Jill en Monty de Eersel Postel Rally uitgereden. Graag wil ik endurance gaan starten. Oh en Rogan staat aan de rand van de Loonse & Drunense Duinen.

SoAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:25

zal ik me ook maar voorstellen haha! :)
leuk als het zo'n gezellige groep word! ik ben waarschijnlijk wel een van de jongste maar hoop niet dat dat uit maakt hihi :o

Ik ben Andrea en ik ben 16 jaar oud, ik zit in Heerenveen op het MBO en heb één pony aan huis staan genaamd Samantha, Sem breng ik nu in de L1 uit, maar rijd eigenlijk voornamelijk buiten en ze is dan ook aardig bomproof! :D

ik zie dat er hier niet zo veel mensen uit Friesland komen dus zal mn eigen routes moeten vinden jammer genoeg haha ! hoop dat er nog wat meer uit friesland bij komen ! :)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:26

Dan zal ik me ook even voorstellen:

Ik ben Ilse en ik ben ook 20 jaar oud. Ik heb een 8 jarige NRPSer die meestal bomproof is. Hij heet Kane en is een grote vos (1.72 vind ik mega dus ik stap op met zon uitklaptrap). We staan vlakbij de Loonse en drunense duinen, dus we hebben genoeg ruimte om flink veel meters te maken :D . Ik probeer een keer in de week buiten te rijden, in de vakanties gaan we vaker, maar aangezien ik elke dag tot zeker 6 uur op school zit haal ik het tegenwoordig vaak niet. We hebben een keer in de week springles en verder rijden we ongeveer 2x in de week wat serieuzer dressuur. Meestal rij ik met een vriendin buiten, soms met een hele groep, maar vaak ook alleen.
Ik wil misschien volgend voorjaar ook endurance starten :D

nexxxt

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:27

Ik ben aangemeld, maar nog niet geranked :)

Ik ben Nienke, 33 jaar oud en woonachtig in 's lands hoofdstad. Ik heb een Arabier, merrie, van inmiddels 18 jaren jong. Onze discipline is endurance. Kijk in m'n profiel voor wat meer info en/of foto's.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:28

Ik ben Evelyn, tussen de 20 en 30 en rijdt in omgeving Haren/Zuidlaren/Glimmen/Eelde met mijn leen-paardje M.A. Sudar, een arabisch volbloed, ruin en in training om volgend jaar z'n eerste endurance km's te maken! ;)

Nienke, 33 al?! :oo ik had je veel jonger geschat joh!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:29

mooney schreef:
goldenarrow schreef:
Nu doet hij het wel :)

Mooi, ik zie dat je erin staat inderdaad :)
Pas Endomondo op je mobiel gezet of heb je er al veel gebruik van gemaakt?
En welk paardje wordt het slachtoffer van de komende ritten? :+

En voor alle aanmelders (het loopt zo hard dat ik er niet tussen kom haha), gezellig!
Ook voor jullie, hebben jullie al km's op de teller staan?
En wat doe je normaal gesproken met je paardje, rij je veel buiten en welke discipline vind je leuk?

Ik heb Endomondo al best een tijdje (sinds dat topic van jou :')), maar nog nooit gebruikt aangezien mijn vorige bijrijdpaard nog niet bepaald verkeersmak was. En momenteel nog even paardloos, maar ik ga woensdag kijken bij een misschien-bijrijdpaard waar ik eigenlijk alleen maar het bos in kan. Dus dan is het wel leuk :)

En zal me ook even voorstellen:
Ik ben Samantha, 19 jaar. Studeer momenteel SPH. Nu dus nog even paardloos, maar hopelijk binnenkort weer een leuk paard onder mijn kont. Vind buitenrijden echt heerlijk, maar heb de afgelopen tijd dus veel bakwerk gedaan ivm nog een onzeker paard.