Rijmaatje weekend Drunense Duinen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Re: Rijmaatje weekend Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:29

Ik sta sinds kort ook met mijn paard vlak aan de drunese duinen in Helvoirt best nog een eind van de 3 linden etc.
Wil ook wel een keer afspreken!

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 11:19

3 linden is de kant van Drunen, de klinkert trouwens ook.

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 11:34

Ik haak toch af. Hij is van de week bekapt en loopt te gevoelig om zon eind over het verharde te moeten naar de duine. -O- -O- -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:51

Als er vanmiddag nog iemand wil gaan hoor ik het wel :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:30

Ik weet niet of er iemand dit weekend kan :D? Helaas afgelopen zaterdag ging de rit niet door en kon ik zelf ook niet vriendin ging weekendje weg. Liefst zondag, Zaterdag hebben wij een tentfeest in moergestel hihi

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 14:25

Ik ga naar so you think you can dance de live shows en vertrekken al vroeg, dat ga ik niet halen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:25

leuk hoor veel plezier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:26

Mijn poown staat kreupel op stal en ik moet werken dus ik sla een weekendje over!

ecools

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 14:22

Ga morgen weer naar de duinen bij De drie linden. Liefhebbers om mee te rijden met een Fries en Tinker? We gaan meestal zo'n 1,5 uur, afwisselend door de ruiterpaden en zandvlakte.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 15:41

Hoe laat en hoe hard ;) ?
Ik heb een paard wat wel een buitenritje kan gebruiken maar nog niet onder de man buiten is geweest ;)

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 15:52

Ik meld me even hier als stok achter de deur. Ik wil dolgraag een keer naar de duinen maar steeds is er wel iets wat me tegenhoud. Dit topic lijkt me ideaal gezien ik liever met ervaren paarden en ruiters op pad ga. Paard is 4,5 jaar en geboren en getogen op de plaats waar ze nu staat dus een beetje wereldvreemd. Op wedstrijd wel heel braaf. Op dit moment helaas een defecte auto, maar die is in het nieuwe jaar als het goed is weer gemaakt.

ecools

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:31

leuk dat er mensen zijn die in een groep willen rijden. Wij zijn morgen (zondag) om ca. 13:00 op de trailer parkeerplaats van de Drie Linden. ik zal morgen ochtend dit topic nog even nalopen wie er mee gaat. Misschien is het makkelijk om een telefoonnummer via een PB te sturen, zodat we even contact kunnen hebben om ca. 13:00.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:44

Ik heb net voor morgen afgesproken op de Rucphense hei helaas. Sorry, omdat er geen reactie kwam dacht ik dat het niet doorging meer (of iig voor mij :+ )
Volgende keer beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:46

Ik sta praktisch aan de duinen aan de kant van Bosch en Duin. Als er mensen willen rijden? Alleen morgen moet ik helaas werken..

ecools

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 12:19

Wij zullen dit topic regelmatig updaten en proberen elke week, bij mooi weer, te gaan rijden. Voor vandaag verwacht ik geen mee-rijders meer.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 12:27

jammer dat ik geen eigen paard heb! ;(
heb daar een aantal keer gereden en het is daar zoooo mooi

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:22

ik wil binnenkort ook wel een keer mee. Het is voor mij niet echt dichtbij, dus dan wil ik wel voor een redelijk lange rit gaan als dat mogelijk is.

ecools

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:44

Hoi Janneke,

Geen probleem, als dit voor mij mogelijk is zal ik dat aangeven. Nu ben ik nog een beetje aan de conditie en uithoudingsvermogen aan het werken van mijn Fries. Normaal rijden wij zo'n 2 uur zonder pauze, ook omdat we dicht bij huis zijn en elke week kunnen gaan. Als het weer wat warmer wordt kunnen we wat langer, met eventueel een pauze, waarbij de paarden in een stand kunnen staan bij de Roestelberg of Bos en Duin. In de winter doe ik dit niet, maar mogelijk andere bokters wel, waar je ook aan kan haken.
Gisteren was het afgeladen druk bij de Drie Linden, zelfs diverse trailers waren vastgezet door personenauto's op de trailer parkeerplaats. Dit gaf wat problemen met inladen, maar is niet ongebruikelijk bij mooi weer.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:46

Ik zou ook best willen, maar heb helaas geen paardje -O-

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:48

VisibreTeam schreef:

Kunnen wij er misschien een huren? Ergens in de buurt?

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:49

Dan haak ik in het voorjaar graag een keer aan. Ik ben nu ook nog conditie aan het opbouwen na 8 weken niet onder het zadel gereden te hebben ivm voetblessure. En binnenkort moet ik geopereerd worden aan mn heup, dus voor april is het voor mij ook niet mogelijk. Ik hoor graag wanneer je weer een lange rit gaat rijden :)

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:50

VisibreTeam schreef:

Als ik van het voorjaar een keer meerij, kan je wel op mijn Fries mee als je wil. Dan ga ik op de NRPS pony.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:04

_helga_ schreef:
VisibreTeam schreef:

Kunnen wij er misschien een huren? Ergens in de buurt?

Kan wel ja! Maar dan wel even zoeken naar een plek waar je niet gelijk met een hele groep naar buiten moet, vind zelf een beetje rondzwerven door de duinen het mooiste wat er is namelijk, weet een aantal superrustige fijne paden te zitten :))

janneke584 schreef:
VisibreTeam schreef:

Als ik van het voorjaar een keer meerij, kan je wel op mijn Fries mee als je wil. Dan ga ik op de NRPS pony.

Heel lief aanbod! Lijkt me super! Alleen zit ik van 17 februari tot half mei in de USA voor stage dus dat word wat lastig haha

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:15

janneke584 schreef:
VisibreTeam schreef:

Heel lief aanbod! Lijkt me super! Alleen zit ik van 17 februari tot half mei in de USA voor stage dus dat word wat lastig haha[/quote]

Als je na half mei een keer mee wil, moet je het maar laten weten. Anke is een 5 jarige Fries van 1.70m hoog. Erg braaf, kan wel vrij sterk zijn als ze enthousiast wordt, haha. Ze wordt regelmatig door de meiden bij mij in de buurt meegenomen voor een buitenritje, omdat ze braver is dan hun eigen pony :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:18

Ja lijkt me echt heel leuk een keer! Mis het rijden in de duinen enorm, ben er een keer of 4 geweest toen ik nog eigen paarden had. (gebrek aan een trailer maar kon soms meerijden met iemand) Ga er nog regelmatig wandelen en het is gewoon écht genieten :D