Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hannahaapje schreef:Het valt me wel op dat de mensen die hier zo over te spreken zijn pas een nieuw bokt-account hebben aangemaakt speciaal om een goede recensie te plaatsen voor deze manege.
Babita schreef:Gisteren heb ik -samen met 3 andere meiden- een perfecte buitenrit gehad over het strand, onder begeleiding van de buitenlandse meneer, die prima Nederlands sprak. Hij leidde de rit superleuk, liet ons oefeningetjes doen om paard en ruiter vertrouwd te maken met elkaar en hield rekening met de skills en wensen van de ruiters. We hebben gestapt, gedraafd, gegaloppeerd en lekker door het water gespetterd. De begeleider (George) haakte prima in op de individuele ruiter, en hield ook rekening met een koppel ruiters verderop. Als ik kon zou ik vanavond weer gaan!
Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel meningen...
xBerber schreef:Babita schreef:Gisteren heb ik -samen met 3 andere meiden- een perfecte buitenrit gehad over het strand, onder begeleiding van de buitenlandse meneer, die prima Nederlands sprak. Hij leidde de rit superleuk, liet ons oefeningetjes doen om paard en ruiter vertrouwd te maken met elkaar en hield rekening met de skills en wensen van de ruiters. We hebben gestapt, gedraafd, gegaloppeerd en lekker door het water gespetterd. De begeleider (George) haakte prima in op de individuele ruiter, en hield ook rekening met een koppel ruiters verderop. Als ik kon zou ik vanavond weer gaan!
Ik vind het ook vreemd, van nieuwe.
Maar een vrouw van 56 die zegt meiden? Nee, sorry, dat is nog vreemder.. En skills? Nee, ook niet.
.
Babita schreef:Gisteren heb ik -samen met 3 andere meiden- een perfecte buitenrit gehad over het strand, onder begeleiding van de buitenlandse meneer, die prima Nederlands sprak. Hij leidde de rit superleuk, liet ons oefeningetjes doen om paard en ruiter vertrouwd te maken met elkaar en hield rekening met de skills en wensen van de ruiters. We hebben gestapt, gedraafd, gegaloppeerd en lekker door het water gespetterd. De begeleider (George) haakte prima in op de individuele ruiter, en hield ook rekening met een koppel ruiters verderop. Als ik kon zou ik vanavond weer gaan!